וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שיר צדק סיכם לשנתיים נוספות, הקבוצה תעבור מטרנר?

17.5.2020 / 22:14

הבלם יקצץ מחצית משכרו ויישאר עד סוף עונת 2021/22. ליקויים בגג האצטדיון עלולים לגרום להעתקת משחקים בפלייאוף העליון

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

(עדכון ראשון: 15:01)

הנהלת אצטדיון טרנר סירבה לאשר להפועל באר שבע לקיים משחקי אימון באצטדיון בשל ליקויים שנמצאו בחלקים מסוימים בגג ואשר עלולים להוות סכנה. בעקבות זאת, החלו עבודות באצטדיון הביתי על מנת לטפל בליקויים. בשלב הזה נראה שקיום חלק ממשחקי הבית של הפועל באר שבע בטרנר בספק, בעיקר משחק הבית הראשון בפלייאוף העליון, נגד הפועל תל אביב.

בתוך כך, שיר צדק סיכם היום (ראשון) את תנאיו בהפועל באר שבע לשנתיים הבאות. הסיכום התאפשר לאחר שצדק הסכים להפחתה של כמחצית משכרו ובכך נסללה הדרך להארכת ההסכם עד תום עונת 2021/22.

שיר צדק הגיע לבאר שבע מעירוני קרית שמונה בקיץ 2015 ושימש בורג מרכזי בשלוש האליפויות בהן זכתה הקבוצה. היום הוא אמר: "מהרגע הראשון אתם, אוהדי הקבוצה, תמכתם בי והרעפתם עליי אהבה מכל עבר. הכוח שאתם מעניקים לקבוצה ככלל ולכל שחקן בפרט מעצים אותנו ונותן לנו את התשוקה להמשיך במה שאנו עושים. אני שמח להמשיך בדרך שלי פה ומצפה לרגעים שנשחק בטרנר כשכולכם שוב איתנו. תקופת הקורונה שקטעה את שגרת הכדורגל הייתה קשה לכולנו ואני מקווה שנחזור במהרה לשמח אתכם".

מנכ"ל המועדון, אסי רחמים: "אני שמח ששיר ממשיך איתנו גם בשנתיים הקרובות. הסיכום עם שיר, שחקן דומיננטי ומשמעותי בקבוצה מקדם אותנו צעד נוסף לעבר שמירה על סגל שחקנים איכותי גם בשנים הבאות".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: אלונה ברקת עדיין לא נוטשת, למרות שלא נמצא קונה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע שיר צדק. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
יסגור שבע שנים בבירת הנגב. צדק/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

דקות של דאגה עברו על אנשי הפועל באר שבע בסיום האימון היום (ראשון) כשבן שהר התלונן על כאבים בידו ונלקח לצילום בבית החולים סורוקה שם התברר כי הוא אינו סובל משבר. החלוץ נפגע בידו במהלך האימון אך סובל מחבלה בלבד ויוכל לשחק מחר במשחק האימון מול מכבי נתניה (20:00).

יוסי אבוקסיס החליט לנפות מהסגל למשחק האימון את בן ביטון. אבוקסיס תופס ברצינות רבה את משחקי האימון ואחרי היכולת הרעה מאוד מול מ. ס. אשדוד בשבוע שעבר, הוא החליט לנער את הקבוצה ומסיבות מקצועיות להשאיר בבאר שבע את ביטון שגם כך נמצא בספק גדול להמשך ההתקשרות עם הקבוצה בעונה הבאה כיוון שהוא לא מוכן לקצץ באחוזים שהמועדון רוצה.

ההחלטה המקצועית של אבוקסיס לגבי ביטון משמעותית גם בשל העובדה שאור דדיה כרגע פצוע ובעצמו לא ישחק מחר. כזכור דדיה תפס את מקומו של ביטון בחלק מהמשחקים בתקופת אבוקסיס. מי שעוד ייעדר מחר הוא לואי טהא שלא מתאמן עם הקבוצה בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully