וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלונה ברקת עדיין לא נוטשת, למרות שלא נמצא קונה

17.5.2020 / 12:03

חודש וחצי אחרי שהודיעה על מכירת המועדון בעקבות הפיצוץ עם השחקנים, הבעלים היוצאת החליטה לא לעזוב בצורה חד צדדית לפני שיגיע רוכש. במועדון עדיין מפנטזים על כך שהיא תחזור בה מכוונתה למכור

דוברות בית"ר ירושלים

למעלה מחודש וחצי מאז פרוץ המשבר העמוק בהפועל באר שבע וההחלטה של אלונה ברקת לעזוב ואין עדיין מתעניינים ברכישת הקבוצה. לנאמן עורך הדין יצחק יונגר לא הוגשה פנייה לבחינת התנאים להעברת הקבוצה וגם הבעלים אלונה ואלי ברקת לא שמעו מאיש שרוצה את הקבוצה לידיו. בהפועל באר שבע העריכו כי ייקח זמן עד שיימצא מחליף לברקת, אשר התחייבה להעמיד רשת ביטחון של 5 מיליון שקל לתקציב העונה הבאה וכן לא לגעת בדרך כזו או אחרת בכספים שצריכים להיכנס ממכירות שחקנים בשנה האחרונה.

יחד עם זה, ומכיוון שמדובר בקבוצה שעשתה הישגים רבים בחמש השנים האחרונות ואשר מייצגת חבל ארץ גדול, היה אפשר לצפות שכבר יימצא לפחות אדם אחד שיבקש פרטים. בכל מקרה מקווים במועדון וגם בסביבת הבעלים שכעת, כאשר הקורונה אט אט מתפוגגת, יצוצו אנשים שכן יביעו עניין.

עו"ד יצחק יונגר, הנאמן של הפועל באר שבע. באדיבות המצולמים
יתעקש על כמה מיליונים של דמי רצינות גם אם ברקת תוותר על תמורה. יצחק יונגר/באדיבות המצולמים

ברקת לא מתכוונת למסור את הפועל באר שבע בחינם. לא ברור כמה היא תבקש עבור הקבוצה, אבל הנאמן יונגר יתעקש על כמה מיליונים לפחות אפילו אם ברקת תחליט לבסוף להעביר ללא תמורה. סכום הכסף לא נועד רק כדי לפצות את ברקת או לסייע לתקציב אם היא תוותר על הכסף, אלא להראות דמי רצינות של הבעלים החדש, אם אכן יימצא אחד כזה. בבאר שבע טוענים כי אדם אשר רוצה לקחת מועדון בסדר גודל כזה עליו, חייב להראות שיש לו את היכולת לשלם כמה מיליונים עבור הקבוצה כפי שעשה מיטש גולדהאר כשרכש את מכבי תל אביב.

בתוך כך וכל עוד אין קונה, החליטה ברקת לא לעזוב בצורה חד צדדית ואם צריך להישאר כמה שצריך, אבל היא תמשיך להתעקש שתקציב הפועל באר שבע יהיה מאוזן ויתבסס על ההכנסות שהמועדון יידע לייצר. אם יהיה בעונה הבאה קהל, התחייב יונגר כי התקציב יהיה עדיין השלישי או הרביעי בגובהו בליגה. הוא גם הצהיר שאם כל השחקנים יקצצו ויילכו לקראת המועדון, הסגל יהיה רחב ויכלול כמה שיותר שחקנים מהעונה הזו.

עוד בוואלה!

אחרי החשדנות והטלת הספק, עוד שחקנים בבאר שבע צפויים לקצץ

לכתבה המלאה
אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
יש סיכוי שהיא לא תעזוב? אלונה ברקת/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

במקביל לכל ההכנות וההתרחשויות שטרם התגבשו, יש כאלה במועדון שעדיין מפנטזים כי ברקת תישאר בסופו של דבר. הם מסתמכים על כך שהיא לא עזבה עדיין, על זה שהיא רואה שהשחקנים קיצצו ועשו ויתורים משמעותיים וגם על העובדה שהפועל באר שבע מילאה את חייה במשך שנים רבות ובסוף היא תזכור דווקא את הטוב. ברקת מצידה ממשיכה לומר שהיא לא זזה מהחלטתה לעזוב וכי השבועות שחלפו מאז הפיצוץ הגדול, לא גרמו אצלה לשינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully