וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אחרי החשדנות והטלת הספק, עוד שחקנים צפויים לקצץ

15.5.2020 / 8:00

שחקנים בקבוצה התקשו להאמין שוויטור וז'וזואה הסכימו לקיצוץ כה משמעותי, אבל התחושה השתנתה: "אין ספק שיש כאן אמצעי לחץ". שיר צדק רוצה חוזה לעונה נוספת אם יסכים לקצץ

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: התגובות אחרי עלייתה של הפועל באר שבע לחצי גמר הגביע

ההודעה של הפועל באר שבע אתמול (חמישי) לפיה הפורטוגלים מיגל ויטור וז'וזואה קיצצו כ-50 אחוזים משכרם לעונה הבאה, התקבלה בחשדנות אצל שחקנים מסוימים בקבוצה. אותם שחקנים התקשו תחילה להאמין כי השניים היו הראשונים לקצץ ועוד באחוזים כה ניכרים. לטענתם ויטור וז'וזואה לא הראו בתחילת השיחות עם הנאמן עו"ד יצחק יונגר סימנים שלימדו כי הם רוצים לקצץ באחוזים נמוכים בהרבה, אז כיצד הם קיצצו בצורה כה משמעותית ובתוך זמן כה קצר? רק מאוחר יותר, כששחקנים בקבוצה שמעו כי המנכ"ל אסי רחמים עומד מאחורי ההודעה, ניכר היה כי רובם כבר מאמינים, שכן רחמים זוכה להערכה רבה מצד כולם ונחשב לאיש ישר.

לשחקנים ברור כי הודעת המועדון אתמול נועדה להפעיל עליהם לחץ לקפוץ גם הם על עגלת הקיצוץ ולהירתם לטובת המועדון. "אין ספק שיש כאן אמצעי לחץ", אמר אחד השחקנים. "הרי לא ראיתם בשום מועדון שיוצאת הודעה על קיצוץ של שחקן כזה או אחר. ברור שההודעה מייצרת לחץ. נכון שבהפועל באר שבע אין הסכמות עדיין אבל לכולם ברור שבסוף יהיה קיצוץ בגובה כזה או אחר".

במועדון טענו אמש כי מטרת הקיצוץ היא להשאיר את רוב השחקנים ולהעמיד סגל חזק לרשות יוסי אבוקסיס. "יכולנו לנקוט בדרך אחרת ולפנות לחמישה שחקנים בבקשה למצוא לעצמם קבוצה אחרת ואם צריך אז אנחנו נשלים שכר, אבל לא זאת הכוונה והמטרה. אנחנו רוצים הפועל באר שבע טובה ואטרקטיבית בעונה הבאה. זה גם צריך להיות האינטרס של השחקנים שתהיה קבוצה טובה גם במחיר של קיצוץ בשכר", אמרו במועדון.

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
נדרש גם הוא לקיצוץ משמעותי. שיר צדק/דני מרון

כפי שפורסם כאן אתמול, במועדון מאמינים שהבא בתור לקצץ הוא שיר צדק שאמור להרוויח על פי חוזהו לעונה הבאה 320 אלף דולר, וגם ממנו מבקשים קיצוץ של כ-50 אחוזים. צדק רוצה חוזה לעוד עונה בתמורה לקיצוץ המפליג שהוא מוכן לעשות.

לא כל השחקנים מתבקשים לקצץ מחצית משכרם. אנתוני וארן, למשל, שחוזהו עומד על 130 אלף דולר לעונה הבאה, התבקש לקצץ אחוז נמוך בהשוואה לחוזים הכבדים. בהפועל באר שבע היה מי שאמר אמש: "הקיצוצים האלה עדיין ישאירו שחקנים עם חוזים של מעל 200 אלף דולר, אבל זה יהיה מעתה הגבול של הקבוצה. כל עוד לא יהיה בעלים חדשים להפועל באר שבע, לא יובאו שחקנים ביותר מ-200 אלף דולר נטו לעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully