וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונדסליגה חזרה: באיירן מינכן ניצחה 0:2 את אוניון ברלין

האלופה לא הרשימה אך נעזרה בפנדל של לבנדובסקי (40) ונגיחה של פבאר (80) כדי לנצח ולפתוח שוב פער של ארבע נקודות בפסגה. בעוד תשעה ימים: באיירן מתארחת אצל דורטמונד

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
לא מפסיק להבקיע. לבנדובסקי/רויטרס

הליגה הגרמנית חזרה אתמול (שבת) בסערה אחרי פגרת הקורונה המאולצת וסיפקה הצגה של בורוסיה דורטמונד שפירקה 0:4 את שאלקה. היום נמשך המחזור עם האלופה באיירן מינכן שלא הרשימה כמו יריבתה לצמרת, אבל ניצחה 0:2 את אוניון ברלין והגדילה שוב את הפער בפסגה לארבע נקודות. הנס פליק עלה במערך התקפי ובאיירן שלטה במחצית הראשונה, אבל אחרי ששער של מולר נפסל בגלל נבדל קטן, רוברט לבנדובסקי שבר את הקרח חמש דקות לפני ההפסקה בפנדל מדויק. באיירן המשיכה לשחק בהילוך שני במחצית השנייה והסתפקה בשער נוסף של פבאר בנגיחה, אבל ניצחונה לא הוטל בספק משום שיריבתה בקושי ייצרה מצבים.

באיירן כאמור הגדילה שוב את הפער בפסגה לארבע נקודות על פני בורוסיה דורטמונד, אצלה היא תתארח בעוד תשעה ימים בסיגנל אידונה פארק. אוניון ברלין תחפש את הנקודות שלה מול יריבה ברמתה ובשבוע הבאה מצפה לה דרבי לוהט מול הרטה ברלין.

שחקני אוניון ברלין על הספסל. רויטרס
במרחקים ועם מסיכות. שחקני הספסל של אוניון ברלין/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 18: תומאס מולר כבש בנגיחה מקרוב אחרי הכנה של גנאברי, אבל השער נפסל בגלל נבדל קטן.

דקה 40: גול! סובוטיץ' בעט בגורצקה בטיפשות בתוך הרחבה. השופט הורה על פנדל ולבנדובסקי גלגל לרשת עם כדור חלש למרכז. 0:1 לבאיירן.

דקה 46: גנאברי חתך את הגנת אוניון ובעט חזק מקצה הרחבה, אבל אחד הבלמים הצליח לבלום את הכדור.

דקה 50: גורצקה פרץ מצד ימין ובעט כדור שטוח וחזק לפינה שפספס בסנטימטרים את הקורה.

דקה 80: גול! בנז'מן פבאר העלה את באיירן מינכן ל-0:2 עם נגיחה מדויקת אחרי קרן של קימיש.

תומאס מולר באיירן מינכן. רויטרס
עונת הקאמבק שלו. תומאס מולר/רויטרס

קלן - מיינץ 2:2

בקלן מצאו פיתרון יצירתי להיעדר האוהדים ושמו חולצות של המועדון על חלק מהכיסאות ביציעים. זה עזר להם לפחות בפתיחה כשמרק הות' כבש בפנדל כבר אחרי שש דקות ופלוריאן קיינץ הכפיל בדקה ה-53. בשלב הזה המשחק היה כבר בידיים של קלן, אבל טאייהו איוניבי צימק במבצע קבוצתי בדקה ה-61 ובדקה ה-72 פייר קונדה מאלונג חתך את כל הגנת המארחים ונעצר רק ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully