וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה לילית בשדה התעופה: תשעה שחקני ליגת העל הורשו לנחות בישראל

17.5.2020 / 7:15

שחקני ליגת העל ונשותיהם נתקעו בשדה התעופה בניוארק לאחר שהאישורים שהגיעו אליהם ממשרד הפנים לא היו חתומים. במנהלת הליגה עירבו את בכירי המשרד שאישרו את חזרתם. דיאנג'לו הריסון: "לטוס היום זה משוגע"

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: גל מקל מתעד אימון בכורה בשגרת הקורונה במלאגה

הקשיים בהחזרת ליגת העל לא מסתיימים, והלילה (בין שבת לראשון) הצליחו במנהלת ליגת העל להימנע ממבוכה גדולה כשתשעה שחקני ליגת העל, חלקם מלווים על ידי בנות זוג, עלו על טיסה משדה התעופה ניוארק לארץ וינחתו בשעות הצהריים למרות שלא הורשו לעלות עליה בתחילה.

לפני העלייה על הטיסה היומית לארץ התגלה כי במשרד הפנים לא חתמו על חלק מהאישורים חלק מהשחקנים ונשותיהם, ולפי צו השעה שאוסר הכנסת אזרחים זרים לארץ, המשמעות היא שהם לא יכולים להגיע ארצה. במנהלת הליגה עירבו במהרה את בכירי משרד הפנים שאחרי כשעה וחצי של בירוקרטיה אישרו את כניסת השחקנים.

סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
גם הוא על הטיסה. בריימו/ברני ארדוב

בין השחקנים שנמצאים על הטיסה שתנחת בשעות הצהריים בארץ היו סולימן בריימו מהפועל ירושלים, דזי וושינגטון מהפועל חולון, שנון שורטר מהפועל אילת, אוון ברוינסמה מהפועל באר שבע, דיימון סימפסון ודומיניק ווטרס מעירוני נהריה ודריל מונרו ודיאנג'לו הריסון ממכבי ראשון לציון. "לטוס היום זה משוגע", צייץ הריסון משדה התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully