וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר צפוי לקבל חוזה חדש במכבי תל אביב: "הוא באנקר, יש לו ערך מוסף"

17.5.2020 / 7:01

חלוץ מכבי תל אביב שמסיים חוזה מאותת לגולדהאר: "לא יחתימו רק בשביל הבידור". השחקנים מודים שהם עדיין "מסירים חלודה" ומוטרדים מהמחשבה לשחק ללא קהל. טיבי עלול להחמיץ את הפועל חיפה

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב הודו אמש (שבת) אחרי הניצחון 1:3 במשחק האימון מול הפועל רעננה, כי יש להם עוד עבודה רבה כדי להיכנס לכושר משחק לקראת חזרת הליגה בעוד 13 ימים. "בסך הכל מסירים חלודה", אמר אמש אחד השחקנים בתום הניצחון. "תמיד טוב לנצח, במיוחד כשזה מבחן ראשון, אבל אפשר להיות הרבה יותר טובים ונהיה יותר טובים לקראת המשחק מול הפועל חיפה".

איתי שכטר סיים את המשחק עם צמד ושוב אותת לבעלים מיטש גולדהאר כי הוא מניה בטוחה לקראת חידוש החוזה שלו. "בהנהלה יודעים ששכטר הוא באנקר שעושה את חדר ההלבשה חי יותר, אבל יש לו גם ערך מוסף עדיין על הדשא. לא יחתימו אותו רק בשביל הבידור", אמרו אמש בקבוצה.

שכטר מסיים חוזה בן שנתיים והוא צפוי להמשיך במכבי תל אביב. עד כה הוא לא קיבל פניה להאריך את החוזה, אבל גורמים במועדון מעריכים כי זה יקרה בקרוב. מי שכבש את השער השלישי היה ניק בלקמן שצפוי לחלוק עם שכטר את הדקות בעמדת החלוץ המרכזי כל עוד צ'יקו אופואדו לא חוזר לעניינים. מי שבישל את השער הנאה לבלקמן הוא פרפה גויאגון מקבוצת הנוער ששיחק רבע שעה כמו גם איתי בן חמו ועומר יצחק, שזכו לדקות בבוגרים.

צפו בתקציר המשחק

עבור דור פרץ זו היתה טבילת אש ראשונה אחרי למעלה משבעה חודשים בהם לא שיחק עם הקבוצה. פרץ נכנס במחצית השנייה ושיחק 45 דקות. לעומתו הוחלף אייל גולסה שנכנס גם הוא במחצית השנייה אחרי 30 דקות כדי לא לסכן אותו, שכן הוא חזר רק בשבוע שעבר לאימונים מלאים.

מי שנעדר מהמשחק הוא איתן טיבי שמתקדם עם החזרה שלו לכשירות מלאה, אך יתכן שיחמיץ את המשחק הראשון של הפלייאוף העליון מול הפועל חיפה. שחר פיבן הועדף על פני שרן ייני לצד ז'איר אמאדור במרכז ההגנה ואם טיבי לא יוכל לפתוח את הפלייאוף, פיבן ישמש כבלם.

בעוד שבוע תקיים מכבי תל אביב את משחק האימון השני שלה לפני תחילת המשחקים בפלייאוף כשתפגוש את בית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית. בינתיים מתרגלים השחקנים למשחקים ללא קהל ומחזיקים אצבעות שמשהו ישתנה. "יהיה קשה מאוד לשחק בלי קהל", אמר אמש אחד השחקנים. "הקהל זה האנרגיות של השחקן ואין ספק שניפגע מזה אם לא יהיה באמת בסוף קהל ביציעים. אבל גם מכבי חיפה באותה הבעיה, כך שכולם יסבלו. כולם מחזיקים אצבעות שלפחות חלק מהפלייאוף יהיה עם אוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully