וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: וויליאן חושף - רוב כוכבי הפרמיירליג מתלבטים אם לחזור העונה

הפילוג בפרמיירליג נמשך: בזמן שראשי הליגה מתכננים את החזרה, השחקנים מרגישים ש"דוחקים בהם". בספרד ישחקו שבעה ימים בשבוע, כולל משחקים בחצות שעון ישראל

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת לקראת חזרת הבונדסליגה

כדורגל

* וויליאן חושף: רוב כוכבי הפרמיירליג "לא מרגישים בנוח" לגבי תוכנית החזרה של הפרמיירליג. לטענת קשר צ'לסי, משיחות שנערכו בין שחקני הקבוצות עולה כי "השחקנים הבכירים בליגה רוצים מאוד לחזור, אבל הבריאות נמצאת בעדיפות עליונה מבחינתם, והם לא משוכנעים שברצונם לחזור למגרשים באופן מיידי". הדברים של וויליאן מצטרפים לציטוטים של ויין רוני, שטען הבוקר ש"דוחקים בכדורגל האנגלי לחזור מוקדם מדי". רוני הוסיף ש"לא נותנים מספיק משקל לדעות ולתחושות של השחקנים".

* נשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס סיכם עם ראשי ההתאחדות על מתווה החזרה למגרשים, כמו גם על לוחות הזמנים. על פי הסיכום הליגה הספרדית תחודש ב-12 ביוני בכפוף לאישור ממשלת ספרד, והמשחקים ייערכו בכל ימות השבוע כדי לעמוד בדדליין שהציבה אופ"א ולסיים את הליגה עד סוף יולי. המשחקים ייערכו מדי יום בשעות 21:00 ובחצות שעון ישראל.

* מאמן אוניון ברלין אורס פישר הפר את הנחיות ההסגר בגרמניה, וכתוצאה מכך לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק של קבוצתו הערב נגד באיירן מינכן. פישר ביקר קרובי משפחה ותועד על ידי עוברי אורח מופתעים. הוא המאמן השני שמפר את ההנחיות בגרמניה, אחרי שגם מאמן אוגסבורג הייקו הרליך עשה זאת ולא עמד על הקווים במשחק של קבוצתו אמש.

* שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר דארן פלטשר מבין ללבם של השחקנים שחוששים לשוב ולשחק: "זה מאוד מדאיג, לא סיימנו עם הסיטואציה הזו בשום צורה. השחקנים חוששים לא רק לעצמם ולחייהם, אלא גם לקריירות שלהם ולמשפחות. ספורט הוא חשוב, אבל מדובר פה בחיים ומוות, וצריך להבטיח כמה דברים. מי יכול להבטיח שהשחקנים יהיו בריאים?"

* שחקן ריאל מדריד קאסמירו כבר מחכה לשוב למגרשים: "זה יהיה צעד חשוב מאוד, לא רק לכדורגל אלא גם לחברה, כדי להראות לאנשים שהכל אפשרי. אם נקשיב להוראות, זה יוכל לקרות". על הכושר הגופני של שחקני ריאל מדריד אחרי הבידוד אמר: "הרמה גבוהה, ואפשר לראות את זה במגרש האימונים".

קאסמירו שחקן ריאל מדריד מול ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
סופר את השעות. קאסמירו/רויטרס

כדורסל

* נשיא צסק"א מוסקבה אנדרי ואטוטין יודע: "אחת הבעיות העיקריות תהיה איבוד הכנסות. לא נוכל למכור כרטיסים כי אין משחקים, לא נוכל להרוויח גם מזכויות השידור. ברור לגמרי שהתקציב יצנח באופן משמעותי".

* מתחם האימונים של הלייקרס נפתח לאימונים אישיים. מתחם האימונים של יוסטון ייפתח ביום שני הקרוב.

* מי שלא מעוניין לצאת מהבית לאימונים כרגע הוא ג'ו אינגלס: "אשתי בהריון וזה חלק משמעותי מההחלטה. זה לא שווה את זה. יש לי מכשירים בבית, אני יכול לעשות הכל. מבחינת לשחק כדורסל זה קצת אחרת, אבל אני לא מוכן לסכן את ילדי ואת אשתי כדי לזרוק כדור".

ג'ו אינגלס יוטה ג'אז. AP
החששות מובנים. אינגלס/AP

ענפים נוספים

* בליגת הבייסבול האמריקאית רוצים לחזור ולשחק ביולי הקרוב, אך גם שם הדברים צפויים להיראות אחרת. שחקני הליגה קיבלו מסמך בן 67 עמודים, ובו נהלים חדשים: בין היתר, אסור יהיה להם לגעת אחד בשני (כלומר, לחגוג מהלכים מוצלחים), אסור יהיה להם ללעוס טבק או לירוק גרעיני חמניה, וגם להתקלח אחרי משחקים. כמו כן, על השחקנים יהיו לשטוף ידיים מדי אינינג, ולשתות אך ורק מהבקבוקים האישיים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully