וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה אישרו לקבוצות לשוב לאימונים מלאים, שני נדבקים חדשים בפארמה

ראש הממשלה אישר אימונים עם מגע החל מיום שני, אולם הווירוס ממשיך להשתולל. ליפי כועס, פראנדלי חושש: "למה לא לחכות ליולי?"

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: אימון מילאן

עונת 2019/20 בבונדסליגה התחדשה הערב (שבת), ועושה רושם שהליגות הגדולות האחרות ישובו גם כן בשבועות הקרובים. ראש ממשלת איטליה ג'וזפה קונטה אישר הערב לקבוצות הסריה A לשוב לאימונים מלאים, כולל מגע, החל מיום שני הקרוב. מדובר בצעד גדול אל עבר חזרה למגרשים, לאחר שהקבוצות קיבלו אישור לאימונים במתכונת מצומצמת ב-4 במאי.

עקומת החולים והמתים באיטליה נמצאת בירידה בשבועות האחרונים, ובכל זאת רק היום אובחנו 875 חולים חדשים בקורונה, ו-153 אזרחים מתו מהנגיף. תאריך היעד שהציבו בהתאחדות לכדורגל לחידוש העונה הוא ה-13 ביוני, אולם ראש הממשלה לא הבטיח שכך יהיה: "לפני שהכדורגל יחזור נרצה לקבל כמה הבטחות, ואחרי שיחה שר הספורט, טרם קיבלנו אותן. אני מקווה שזה יקרה בהקדם האפשרי".

דקות ספורות לאחר הנאום של ראש הממשלה, הודיעה פארמה על שני נדבקים נוספים בקורונה. במועדון מסרו כי השניים, שנכנסו לבידוד, מרגישים טוב.

סטפן ראדו שחקן לאציו מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
בכיוון הנכון. רונאלדו לצד ראדו/רויטרס

מוקדם יותר היום תמך מרצ'לו ליפי בחזרתה של הליגה וטען כי חילוקי הדעות שמעכבים את שובה של הסריה A "גורמים לי לרצות להקיא. זה מכעיס. בכל יום שומעים שכולנו ביחד בזה, אבל אז כל אחד עושה מה שהוא רוצה, גם ברמה מדעית וגם ברמה פוליטית. למה אי אפשר לכדורגל לחזור? זה לא כמו לפני חודשיים, כשהיינו בעיצומו של צונאמי. הווירוס איבד מכוחו כרגע ובתי החולים הצליחו לארגן את עצמם. הכדורגל תעשיה ענקית וככזו צריך להתייחס אליה".

אבל לא כולם מרוצים מהחזרה המסתמנת. "אני לא מבין מדוע לא לחכות עד שהמצב יתבהר", אמר המאמן האיטלקי צ'זארה פראנדלי. "למה לא להתחיל לשחק ביולי, במקום ביוני? זה נכון שכדורגל עוזר לשכוח דברים, אבל אני לא חושב שאנשים ממש רוצים לראות משחקים כרגע. זה לא עניין של לפחד לשחק, אלא של זה שאיטליה עדיין במשבר, יש מתים בכל יום. לדעתי, צריך להמשיך לחכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully