וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: בייל לא רוצה לעבור לניוקאסל, נאפולי דורשת 50 מיליון יורו על מיליק

הוולשי לא מתלהב לעבור לקבוצה שעתידה להירכש בכסף גדול, יובנטוס נחושה להחתים את החלוץ הפולני שסומן כמחליפו של גונסאלו היגואין. גם קוליבאלי יימכר

מתוך הטוויטר של ברצלונה

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

seperator

* ב"טוטוספורט" מדווחים שארקדיוש מיליק חלוצה של נאפולי הוא היעד מספר 1 של יובנטוס לחיזוק בקיץ. המגן כריסטיאן רומרו עשוי לעשות את הדרך ההפוכה עבור החלוץ הפולני שמחירו מוערך ב-50 מיליון יורו.

* גארת' בייל מוזכר כאחד השמות הלוהטים לעבור לניוקאסל, במידה שזו תירכש בכסף גדול על ידי בעלים חדשים. אלא שבספרד טוענים שהקיצוני של ריאל מדריד מסרב לעבור לקבוצה מצפון מזרח אנגליה.

* מועמד חדש לברצלונה: ב"ספורט" מדווחים שהקטלאנים מחזרים אחר הכישרון הצעיר של אייאקס, סרג'ינו דסט, שנבחר לכישרון הגדול של קבוצת הפאר ההולנדית העונה.

* לפי "טוטוספורט", ריבר פלייט פנתה ליובנטוס בנוגע לגונסאלו היגואין, שעתידו בגברת הזקנה לא ברור.

* בגרמניה טוענים כי חלוץ ר.ב לייפציג "טימו ורנר יחכה שנה כדי להבטיח את החלום שלו ולעבור לליברפול, הוא מעדיף את זה על פני לעבור הקיץ למנצ'סטר יונייטד או ברצלונה", כשגם המחיר בסעיף השחרור שלו יירד ל-40 מיליון יורו ב-2021.

* ב"לא'קיפ" טוענים: קיליאן אמבפה החליט להישאר עונה נוספת בפריס סן ז'רמן, על רקע חוסר הוודאות בענף בעקבות משבר הקורונה. על פי "אס", ההחלטה לא משנה את התוכניות המוקדמות של ריאל מדריד לגביו: לרכוש אותו בקיץ 2021, שנה לפני שחוזהו בפ.ס.ז' מסתיים.

* עוד מ"לא'קיפ": יובנטוס נחושה למכור את אדריאן ראביו בקיץ, והציעה אותו לצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וארסנל. כמו כן, אחת האפשרויות הן שראביו יישלח לברצלונה אם המגעים עם מיראלם פיאניץ' לא יצלחו. בארסה התעניינה בראביו בעבר, אולם לא ברור עד כמה היא חפצה בו כעת. כך או כך, באופן מעט מפתיע השאיפה של ראביו היא לעבור לאברטון, בה ישחק תחת המאמן הנערץ עליו קרלו אנצ'לוטי.

עוד בוואלה!

סוכנו של מונס דאבור: "עכשיו סוף סוף יראו את היכולות האמיתיות שלו"

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס, אדריאן ראביו. GettyImages
הוצע ליונייטד, ארסנל וצ'לסי, מתלבט בין ברצלונה לאברטון. ראביו/GettyImages

* על פי "הסאן", ניוקאסל במשא ומתן מתקדם עם אינטר על רכישת הקשר האוסטרי ולנטינו לצארו. לצארו שיחק במגפייז העונה כמושאל.

* על פי "מונדו דפורטיבו", ריאל מדריד ממשיכה לעקוב מקרוב אחר ארלינג הולאנד, מטרת הרכש מספר 1 לקיץ הקרוב. על פי הדיווח, נציגים של הבלאנקוס יצפו בהולאנד מקרוב עם חידוש עונת הבונדסליגה.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", נאפולי החליטה סופית להעמיד את קאלידו קוליבאלי למכירה בקיץ. תג המחיר של הבלם המצטיין שמחוזר על ידי ליברפול ומנצ'סטר יונייטד: כ-90 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully