וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: פרוטוקול החזרה בספרד, כולל תקנת הטיסות המיוחדת

טיסות צ'רטר ממומנות, יחס מועדף בשדות תעופה ואיסור אכילה במסעדות: כך הליגה הספרדית מתכוונת לצמצם את סיכויי ההדבקה למינימום לקראת ה-12 ביוני, תאריך היעד לחזרה למגרשים. בגרמניה: שחקן ורדר ברמן נכנס לבידוד של שבועיים, רגע לפני חידוש המשחקים

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: חזרתה של מילאן לאימונים

כדורגל

* נשיא מנהלת הליגה הספרדית חאבייר טבאס עדכן הערב את ראשי הקבוצות בליגה הבכירה ובליגת המשנה בפרוטוקול החזרה של הליגה, שמקווה להיפתח מחדש ב-12 ביוני. במסגרת התוכנית, הקבוצות יידרשו לנוע מעיר לעיר במטוסי צ'רטר רק ביום המשחק, ובסיוע הממשלה יקבלו "יחס מועדף" בשדות התעופה, כולל בידוק מינימלי. הליגה תממן חלק מהטיסות עבור קבוצות עם אמצעים כספיים מוגבלים שלא מסוגלות לעמוד בהוצאות הגבוהות. כמו כן, במסגרת התוכנית השחקנים יידרשו לצמצם מגע ככל הניתן מהאוכלוסיה, ויהיה עליהם להימנע באופן גורף משהייה במקומות המוניים בהם הם עלולים להידבק כמו מסעדות ובתי קפה (שעובדים במתכונת מוגבלת באזורים מסויימים בספרד).

* רגע לפני חידוש המשחקים, שחקן של ורדר ברמן הצטווה להיכנס לבידוד ביתי של שבועיים. השחקן, שזהותו לא נחשפה, שהה בקרבת חולה קורונה מאומת, ככל הנראה בן משפחה קרוב, ויחמיץ את שני המשחקים הקרובים של הקבוצה.

* באנגליה נוקטים במשנה זהירות עם החזרה לאימונים: שחקני וולבס נדרשו להביא כדורים מהבית בניסיון לצמצם מגע בין השחקנים, שיעברו בדיקות קורונה בתחילת השבוע. ייתכן שההוראה הזו תיושם בכל הקבוצות באנגליה החל מהשבוע הבא.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, לואיס סוארס, מארק אנדרה טר סטגן. AP
יקבלו יחס מועדף בשדות תעופה. מסי, סוארס וטר סטגן/AP

* הליגה הרוסית הודיעה רשמית: המשחקים יחודשו ב-21 ביוני, ויימשכו עד ה-22 ביולי. בפרק הזמן הזה יושלמו שמונת המחזורים שנותרו עד סיום העונה, וכן משחקי הגביע שטרם שוחקו. כמו כן, הקבוצות יוכלו לערוך חמישה חילופים במשחק.

* נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין: "כמו שזה נראה כרגע, נצליח לחדש את המפעלים האירופים ולסיים אותם. הליגות הן דבר שונה כי ההחלטות שם הן של הממשלות. אני חושב שלפחות 80 אחוז מהליגות באירופה יחודשו".

* מבוכה באוגסבורג: המאמן הייקו הרליך הפר את הוראות הבידוד הקשוחות כשיצא מהמלון ביום רביעי כדי לקנות קרם ידיים ומשחת שיניים, ולפיכך לא יוכל לשבת על הספסל במשחק החזרה מול וולפסבורג בשבת. "עשיתי טעות כשעזבתי את המלון", אמר חלוץ העבר בן ה-48. "אמנם הקפדתי על כל כללי ההיגיינה כשיצאתי, אבל עדיין לא הייתי צריך לעשות את זה ואת הנעשה אין להשיב".

* חזרת הסרייה A בסכנה? תשעה מועדונים באיטליה, ביניהם אינטר, מילאן ונאפולי, מסרבים להכניס את השחקנים להסגר במתחם מיום שני, בו אמורות הקבוצות להתחיל באימונים מלאים, כל עוד הפרוטוקול הרפואי לא יתוקן. בין כל הצדדים כבר היה הסכם ברביעי, אבל התערבות ארגון השחקנים וכמה מנציגי הקבוצות יצרה נתק. הבעיה העיקרית: אופן הבידוד במקרה שנמצא שחקן חולה. הקבוצות רוצות לאמץ את המודל של הבונדסליגה (רק החולה מבודד) והגורמים הרפואיים מתעקשים על כך שחולה אחד מכניס את כל הקבוצה לבידוד במתחם. "יש לנו רק 27 חדרים, זה בלתי אפשרי", אמר בפה מארוטה מאינטר.

* סמפדוריה הודיעה שארבעה שחקנים שהתגלו כנשאי קורונה בבדיקות הקודמות, נבדקו שוב והפעם יצאו שליליים.

* שחקני הפרמיירליג שמסיימים חוזה ביוני, ישחקו עד סיום העונה במקרה שהיא תחודש, כך הבהירה הליגה. בפגישה עם הממשלה, נאמר לנציגי הליגה כי "הדלת פתוחה לחידוש העונה ביוני".

עוד בוואלה!

זלצבורג טענה כי לאסק עברה על החוק, המוליכה האשימה בפריצה למתחם

לכתבה המלאה
הייקו הרליך מאמן באייר לברקוזן. רויטרס
לא התאפק. הייקו הרליך/רויטרס

כדורסל

* אנטוניו מרטין, נשיא ליגת הכדורסל הספרדית, מרגיש שחזרת הליגה מתקרבת. "יש לי אינטואיציה שזה יקרה, זה הרצון שלנו ושל המועדונים", אמר בריאיון. "המצב משתנה לטובה. אמנם יש עדיין חוסר ודאות, אבל זה הרבה יותר טוב כרגע". טורניר ההכרעה מיועד לאמצע יולי וההחלטה צריכה להתקבל עד 31 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully