וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצבורג טענה כי לאסק עברה על החוק, המוליכה האשימה בפריצה למתחם

סקנדל בצמרת האוסטרית: האלופה הציגה סרטונים לפיהם לאסק כבר עורכת אימונים רגילים, הקבוצה מלינץ חשפה תיעוד ממצלמות האבטחה

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת לקראת חזרת הבונדסליגה

הבונדסליגה האוסטרית הודיעה אתמול (רביעי) על חזרתה לפעילות ב-2 ביוני אחרי פגרת הקורונה, אבל המאבק בין האלופה רד בול זלצבורג לטוענת לכתר לאסק לינץ התחדש עוד לפני כן וגלש למחוזות הריגול. זלצבורג, לטענתה בשם כל 11 קבוצות הליגה האחרות, הגישה תלונה רשמית לפיה לאסק המוליכה הפרה את ההוראות והחלה באימונים עם מגע מלא עוד בטרם ניתן האישור לכך. התגובה הייתה מפתיעה.

הסרטון שפורסם מהאימון של לאסק

לפחות עד מחר, האימונים באוסטריה מוגבלים. השחקנים רשאים להתאמן בקבוצות קטנות ותוך שמירה על ריחוק חברתי, אבל זלצבורג הציגה הוכחות לפיהן היריבה שלה כבר מתאמנת כרגיל. "נותרנו המומים נוכח התמונות", אמר מנהל האלופה שטפן רייטר. "אפשר לראות שאין שם קבוצות קטנות ואין שמירה על מרחק בין אחד לשני. התמונות מעידות ללא צל של ספק שלאסק, על אף ההגבלות מצד הגורמים הממשלתיים - מתאמנת עם מגע מלא. זלצבורג מתנערת מההתנהגות הזו ותמשיך לפעול באדיקות על פי הוראות הממשלה".

בשם קבוצות הליגה נכתב עוד: "מדובר בהתנהגות בלתי חוקית שמגחיכה את המאמצים האדירים שעשו הבונדסליגה והקבוצות כדי להבטיח את בריאות כל המעורבים בכדורגל שלנו. פרוטוקול המניעה, שקודם ואושר על ידי כל הקבוצות, עבר כאן הונאה מכוונת מצד קבוצה אחת שמשיגה בכך יתרון ברור על פני כל האחרות, וזה לחלוטין לא מקובל".

מנהלת הליגה פרסמה הודעה לפיה קיבלה היום סרטונים מהאימון של לאסק וביקשה מהמוליכה תגובה, לאור האפשרות כי "נעשתה הפרה של ההנחיות ולמעשה פגיעה בעיקרון הפייר פליי".

לאסק, שחולמת על זכייה ראשונה באליפות מאז 1956, הגיבה עם טענה כי מתחם האימונים שלה נפרץ. ראשי הקבוצה גילו כי מצלמות האבטחה זיהו אתמול שני פורצים שהתקינו אמצעי מעקב במתחם, וביקשו חקירה משטרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully