וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מונס דאבור: "עכשיו סוף סוף יראו את היכולות האמיתיות שלו"

סוכנו של חלוץ הופנהיים משוכנע שחידוש עונת הבונדסליגה תיטיב עם דאבור: "הוא שם את הפציעה מאחור". למרות מצוקת החלוצים בשבת: הוא לא צפוי לפתוח

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת לקראת החזרה

מילוש מלאנוביץ', סוכנו של מונס דאבור, מבטיח ש"עכשיו נראה את הגרסה האמיתית שלו" לקראת חזרת הבונדסליגה. הסוכן הסרבי התראיין לאתר האיטלקי "טוטומרקאטו" וסיפר שהחלוץ הישראלי מרגיש מצוין לפני המשחק של הופנהיים מול הרטה ברלין, (שבת, 16:30, ספורט 3), בו הוא צפוי להיכלל בסגל אחרי שהתאושש מהפציעה שספג מול בורוסיה מנשנגלדבאך בשלהי חודש פברואר.

"אני משוכנע שנראה עכשיו סוף סוף את היכולות האמיתיות שלו. בגרמניה ראו כבר למה הוא מסוגל כשכבש צמד במשחק הגביע נגד באיירן מינכן, אבל זו היתה רק טעימה קטנה", אמר הסוכן. "הוא מרגיש מצוין בגרמניה והתאקלם בצורה נהדרת בהופנהיים. יש לו קשר טוב עם המאמן, הוא שם את הפציעה מאחור ולדעתי הוא הולך להיות עסוק מאוד בחלק השני של עונת הבונדסליגה".

מונס דאבור שחקן הופנהיים מול לארס בנדר שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
מוכן ומזומן. דאבור/GettyImages

ההערכות בגרמניה הן שדאבור לא יפתח בהרכב הופנהיים למרות שהקבוצה סובלת ממכת פציעות בחלק הקדמי, כולל היעדרויות של החלוצים אנדריי קרמאריץ', סרגיס אדמיאן ואישאק בלדופיל. "הוא עוד לא מוכן ל-90 דקות, ועדיין חלוד מכדי להיכלל בהרכב", העריכו ב"דר קיקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully