וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: "דריס מרטנס סיכם באינטר", יסלול את הדרך של לאוטרו לברצלונה?

הבלגי צפוי לעזוב את נאפולי ולחתום לשנתיים בנראזורי, מה שיקרב את מרטינס לקטאלוניה. טוריירה מתקרב למילאן, ברצלונה רוצה את דסט

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת לקראת חזרת הבונדסליגה

* דריס מרטנס סיכם את תנאיו באינטר, והגעתו תסלול את דרכו של לאוטרו מרטינס לברצלונה, כך על פי דיווח ב"לה רפובליקה". ההצעה של הנראזורי לבלגי כוללת חוזה לשנתיים בשכר של חמישה מיליון יורו לעונה, עם מענק חתימה בגובה ארבעה מיליון יורו.

* סוכנו של לוקאס טוריירה מאשר: הוא ישמח לחזור לאיטליה. מילאן ונאפולי הוזכרו כמועמדות לצרף את הקשר מארסנל.

* בתקשורת הספרדית מדווחים בהרחבה על העניין הרב של ברצלונה במגן אייאקס ונבחרת ארה"ב, סרג'יניו דסט. יחד עם זאת, סוכנו אמר: "ברצלונה אמנם גיששה כמה פעמים, אבל זה הכל. אין משהו קונקרטי". המגן הימני בן ה-19 הוזכר לאחרונה גם כמועמד לטוטנהאם ובאיירן מינכן.

* ארסנל הצטרפה למירוץ אחר אדריאן ראביו. לפי "קאלצ'ומרקאטו", אחרי אברטון ומנצ'סטר יונייטד, גם התותחנים מעוניינים בצרפתי המתוסכל של יובנטוס.

* למרות הדיווחים על כך שג'יידון סאנצ'ו כבר החליט שהוא רוצה לעבור למנצ'סטר יונייטד, ב"אקספרס" טוענים הבוקר שצ'לסי מאיצה מהלך כדי לרכוש אותו מבורוסיה דורטמונד. הבלוז מנסים למכור את טיימואה בקאיוקו ואלברו מוראטה כדי לממן לפחות חלק מרכישת שחקן הכנף הצעיר.

* ב"טוטוספורט" טוענים כי טוטנהאם הגישה הצעה על ארקדיוש מיליק הכוללת גם שחקנים. נאפולי צפויה להיפרד מהחלוץ הפולני שלה, שהוזכר כמועמד גם ליובנטוס.

תומאס טוכל מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
עולה ביוקר לפטר אותו. תומאס טוכל/רויטרס

* על פי "ל'אקיפ", תומאס טוכל צפוי להישאר כמאמן פריס סן ז'רמן גם בעונה הבאה. המנהל הספורטיבי לאונרדו אמנם היה מעדיף להביא את מסימיליאנו אלגרי חברו או את סימונה אינזאגי מלאציו, אבל הקטארים לא רוצים להוסיף להפסדים הכלכליים גם פיצויים בסך 10 מיליון יורו למאמן שלהם.

* נאפולי ומאמנה לשעבר קרלו אנצ'לוטי עשויים לריב על עוד שחקן בקיץ, כשבפורטוגל מדווחים על התעניינות של אברטון בוונדל, קשרה של ספורטינג ליסבון המבוקש גם בקבוצה מדרום איטליה.

* מרט צ'טין, הבלם הטורקי של רומא, מבוקש בארצו ומקושר לפנרבחצ'ה וגלאטסראיי, אבל עשוי להישאר באיטליה לאור ההתעניינות מצד ורונה, ססואולו וסמפדוריה.

* מונפלייה מנהלת שיחות עם הבלם מאפו יאנגמביווה, ששיחק אצלה בעונה האליפות ההיסטורית ומסיים חוזה בליון. הבעיה: כושרו הגופני של השחקן בן ה-30, ששיחק רק שלושה משחקים בקבוצה הבוגרת בשלוש השנים האחרונות. המאמן מישל דר זקריאן מעדיף את אנתוני בריאנסון, עליו מונפלייה תצטרך לשלם לנים 5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully