וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור וז'וזואה קיצצו 50 אחוז מהשכר וימשיכו גם בעונה הבאה

14.5.2020 / 17:18

המועדון הודיע על המשך ההתקשרות עם צמד הפורטוגלים: וויטור יוכל לעזוב אם יקבל הצעה גבוהה משמעותית משכרו לפני הקיצוץ, ז'וזואה יקבל את החולצה מספר 10 שהייתה של ברדה. שיר צדק הבא שיקצץ?

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: התגובות אחרי עליית הפועל באר שבע לחצי גמר הגביע

הפועל באר שבע כבר נערכת לעונה הבאה והודיעה הערב (חמישי) כי הפורטוגלים מיגל ויטור וז'וזואה ימשיכו בשורותיה גם בעונת 2020/21. שני השחקנים הסכימו לקצץ כמחצית משכרם, ולבלם ויטור הובטח כי אם יקבל הצעה גבוהה משמעותית מהשכר שהיה לו לפני הקיצוץ, המועדון לא יעמוד בדרכו. לגבי ז'וזואה, מימוש האופציה להארכת חוזהו לעונה הבאה התאפשר לאור הבעת רצונו של הקשר להמשיך את דרכו במועדון, חרף הקיצוץ המשמעותי בשכרו.

שכרם של שני השחקנים קוצץ כאמור ב-50 אחוזים, כך שאחרי שהרוויחו כחצי מיליון דולר בעונה הם צפויים לקבל כ-250 אלף דולר בעונה הבאה. במועדון מאמינים כי המהלך הזה יגרום לשחקנים נוספים ללכת בעקבות השניים, וההערכה היא כי הישראלי הראשון שיסכים לקצץ הוא הבלם שיר צדק.

מיגל ויטור הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
ממשיך בבאר שבע. מיגל ויטור/אדריאן הרבשטיין

ויטור אמר: "הפועל באר שבע, השחקנים והעובדים נכנסו לי כולם ללב. בחודש הבא אציין ארבע שנים להגעתי למועדון, בהן אני מקבל אהבה אינסופית, חום ותמיכה בכל מקום בעיר. חוויתי פה רגעים היסטוריים עבורי ועבור המורשת המפוארת של המועדון, לצד רגעים שהיו קשים לי מאוד ברמה האישית. לעולם לא אשכח מה המועדון נתן לי בתקופות קשות, בהן נפצעתי ועתידי לא היה ברור. קיבלתי תמיכה וחיזוקים, שעזרו לי לחזור לעצמי ולחוות הישגים מופלאים עם חבריי. אני שמח להמשיך את דרכי במקום שהפך עבורי לבית ובטוח שיחד עם חבריי נמשיך למצב את המועדון כמועדון גדול, חזק ומפואר".

ז'וזואה: "הגעתי בתחילת העונה ומהרגע הראשון הרגשתי את אהבת ותמיכת הקהל. אני מרגיש מחובר למקום ונהנה להיות פה. זו זכות גדולה להיות חלק מהפועל באר שבע. אעשה הכול כדי לשמח את האוהדים ואני מחכה לרגעים בהם ניפגש וניצור חוויות חדשות".

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע מול דור מלול שחקן הפועל חיפה. דני מרון
זכה לכבוד מאליניב ברדה. ז'וזואה/דני מרון

מנכ"ל המועדון, אסי רחמים: "זהו סיכום משמעותי ואין לי ספק שאם יתר השחקנים ילכו באותה הדרך נוכל ביחד עם הקהל האדיר שלנו להעמיד קבוצה איכותית, שתתמודד בצמרת הכדורגל הישראלי".

מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס: "זו תקופה בה כולנו נדרשים להיות אגרוף אחד ולהמשיך לצעוד יחד להישגים. אני שמח על הצעד בו גילו השחקנים מנהיגות ושמו לנגד עיניהם את טובת המועדון. שניהם שחקנים משמעותיים ואני מברך על הסיכום".

עוזר המאמן אליניב ברדה: "אני יודע שכשז'וזואה הצטרף אלינו בקיץ שעבר, היה לו חשוב ללבוש את המספר 10. אני חושב שאין זמן מתאים מזה, לאור הצעד שעשה, לראות אותו עם המספר 10 על הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully