וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם לוח המשחקים של הפלייאוף, שיתחיל עם מכבי תל אביב - הפועל חיפה

משחק העונה בין מכבי תל אביב ומכבי חיפה נקבע ליום רביעי, ה-3 ביוני. חצאי גמר גביע המדינה ייערכו ב-9 וב-10 ביוני בנתניה

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים עורכת אימון ראשון עם מגע מלא

במנהלת הליגות פרסמו היום (חמישי) את לוחות המשחקים בשלושת המחזורים הראשונים של הפלייאוף העליון והתחתון. המשחק שיוציא לדרך את הפלייאוף העליון, ביום שבת ה-30 במאי, יפגיש את מכבי תל אביב עם הפועל חיפה וייצא לדרך ב-20:00. ב-20:45 תארח בית"ר ירושלים את הפועל באר שבע, וב-21:00 תארח מכבי חיפה את הפועל תל אביב.

משחק העונה המדובר, שיפגיש את שתי המוליכות, נקבע ל-3 ביוני (יום רביעי) ב-20:45, ובו יתעמתו מכבי תל אביב ומכבי חיפה. הפלייאוף התחתון יחודש ביום שני, ה-1 ביוני, עם המפגש בין בני יהודה והפועל כפר סבא.

במנהלת הוסיפו ואמרו: "‏קיימת אפשרות כי משחקי המחזור ה-33 של הפלייאוף התחתון, המתוכננים להיערך בשלישי ורביעי (30.06-01.07), ישובצו (חלקם או כולם) גם ביום חמישי (02.07) וזאת רק אם יהיה בכך הכרח בשל מגבלות שונות של שיבוצי כלל המשחקים שיערכו באותם ימים (עליון ותחתון) לרבות ימי המנוחה בין המשחקים".

גם לוח משחקי הלאומית פורסם

בהתאחדות לכדורגל הודיעו היום (חמישי) גם על מועדי משחקי חצי גמר גביע המדינה. ראשונות יעלו לכר הדשא הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה, ב-9 ביוני (יום שלישי) בשעה 20:30. למחרת, באותה שעה, ייפגשו הפועל באר ובני יהודה, בניסיון להשיג את הכרטיס הנוסף לגמר. שני המשחקים ייערכו באצטדיון בנתניה (בניגוד לאצטדיון בחיפה, בו אמורים היו להיערך לפני פגרת הקורונה) ויועברו בשידור ישיר בערוץ הספורט.

שחקני הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
עומס לא קטן. שחקני הפועל תל אביב/לילך וייס רוזנברג

כזכור, במנהלת הליגות הוחלט לנסות ולהחזיר את ליגת העל לפעולה ב-30 במאי, אז ייצא לדרך הפלייאוף העליון. הפלייאוף התחתון ייפתח שלושה ימים לאחר מכן, ב-2 ביוני, ובין לבין, צפויה תקופה עמוסה למדי לקבוצות שהעפילו לחצי גמר הגביע. כך, למשל, הפועל תל אביב, שתתארח אצל מכבי חיפה ב-30 במאי, תארח את בית"ר ירושלים ב-3 ביוני, תתארח אצל הפועל באר שבע ב-7 ביוני ואז, יומיים לאחר מכן, תנסה להעפיל לגמר גביע המדינה. גמר הגביע אמור להיערך ב-11 או ב-12 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully