וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אם אתם לא רוצים לשחק, תישארו בבית ותצפו בבונדסליגה!"

מנג'ר טוטנהאם נשמע נחרץ בשיחה בין מאמני הפרמיירליג, פפ הביע חששות. גלן מארי: "למה למהר לחזור, בזמן שאנשים מתים? למה לא לחכות?"

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת לקראת חזרת הבונדסליגה

עדיין לא ברור אם ומתי הליגה האנגלית תשוב לפעולה. כרגע, מסתמנים חילוקי דעות בין הקבוצות השונות, השחקנים וגם המאמנים. בפגישה וירטואלית בין המנג'רים של הקבוצות, כך נטען ב"מירור", הביעו פפ גווארדיולה, פרנק למפארד ומספר אחרים חששות מחידוש העונה. ז'וזה מוריניו הגיב בכעס ואמר: "אם אתם לא רוצים לשחק, תישארו בבית ותצפו בבונדסליגה!"

ב"מחנה" של מוריניו נמצאים גם קרלו אנצ'לוטי ויורגן קלופ, שחפצים בחזרה מהירה של הליגה, בעוד בצד השני ניתן למצוא בין היתר גם את גרהאם פוטר ונייג'ל פירסון. רוי הודג'סון טען כי לטעמו בטוח יותר לשהות במתחם האימונים מאשר ללכת למכולת.

בדברים שאמר לתקשורת נשמע מנג'ר טוטנהאם מעט יותר מסויג: "אני נואש לחזרתה של הפרמיירליג, ברגע שיהיה מספיק בטוח לעשות כך - בעיקר כשרואים את הליגות האחרות שחוזרות". מוריניו הוסיף ושיבח את שחקניו: "אני גאה מאוד בצורה בה הם שמרו על כושר, הם גילו מקצועיות רבה, תשוקה ומחויבות. כולנו עובדים קשה מאוד באימונים במהלך הבידוד ועכשיו נחכה שיאפשרו לנו להתאמן בקבוצות קטנות".

מאמן טוטנהאם, ז'וזה מוריניו. רויטרס
נואש לחזור. מוריניו/רויטרס

מי שלא נשמע כל כך נלהב מחזרה מהירה למגרשים הוא חלוצה של ברייטון, גלן מארי. "כדורגל הוא לא דבר הכרחי", אמר ל"סקיי". "זה משחק, זה ספורט. אני לא מבין מדוע אנחנו כל כך ממהרים לנסות לחזור. אי אפשר לחכות חודש ולראות מה יקרה? למה אי אפשר לחכות, במקום להתחיל ענף ספורט בזמן שאנשים מתים?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully