וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימו של דג'וקוביץ': פדרר "שחצן", נובאק "נבחר על ידי אלוהים"

דיאנה דג'וקוביץ' חזרה לרגעי המתח בגמר ווימבלדון האגדי, הסבירה למה הפריעה לה ש"כולם הריעו לרוג'ר" וטענה: "אלוהים הציל את הבן שלי"

באדיבות אלהקום יח"צ יורוספורט

בווידאו: טקס הזכייה של דג'וקוביץ' באליפות אוסטרליה

דיאנה דג'וקוביץ', אימו של נובאק דג'וקוביץ', עדיין לא נרגעת מאירועי גמר ווימבלדון 2019, שייזכר ככל הנראה כאחד ממשחקי הטניס האיכותיים והמותחים של התקופה. בריאיון לתקשורת הסרבית, שחזרה דג'וקוביץ' האם את אירועי הגמר, שהיה הארוך בתולדות ווימבלדון והסתיים בניצחון של בנה על רוג'ר פדרר אחרי שלושה שוברי שוויון והצלה של שתי נקודות משחק.

"מבחינתי, זה היה המשחק הכי קשה לצפייה בקריירה של נובאק. באצטדיון כולם הריעו לפדרר והיו אוהדים בודדים של הבן שלי. לא אשקר - זה כאב לי, זה הפריע לי. במיוחד שמדובר ביריב קצת שחצן ויהיר כמו רוג'ר פדרר", סיפרה. "בשתי נקודות המשחק של פדרר התפללתי לאלוהים שיציל את הבן שלי, החזקתי את הצלב חזק-חזק, כמו שאני עושה ברגעים קשים באמת. אמרתי לעצמי, 'נולה, אתה מסוגל לזה. עשית את זה הרבה פעמים בעבר, ואתה יכול לעשות זאת שוב. אלוהים הציל אותו גם הפעם".

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ' עם טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר אחרי גמר ווימבלדון 2019. GettyImages
"הפריע לי שכולם הריעו ליריב שחצן כמו רוג'ר". פדרר ודג'וקוביץ' בגמר ווימבלדון/GettyImages

לטענת דיאנה דג'וקוביץ', בנה "נבחר על ידי אלוהים. אני יודעת איך נובאק גדל, זוכרת את כל הקשיים שהיו לנו, גם כלכלית, ומסתכלת על המצב היום וחושבת לעצמי, 'אלוהים בחר בו'. גם הוא בעצמו מאמין באלוהים, ומסתוב עם צלב שמסמל שלווה ואושר".

דג'וקוביץ' הוסיפה שהרגע הקשה ביותר היה כשבנה הפסיד לחואן מרטין דל פוטרו בסיבוב הראשון של טורניר הטניס במשחקים האולימפיים בריו. "ההפסד הזה עדיין שובר לי את הלב. בכיתי אחרי המשחק הזה כמו שלא בכיתי מעולם. נובאק סבל מפציעה ולא היה יכול לסבול את הלחץ. הוא הרגיש שאכזב את כל סרביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully