וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע: "המועדון עבר טלטלה, אי אפשר להתנתק מזה"

11.5.2020 / 22:25

בקבוצה הגדירו את המשחק באשדוד כ"גרוע" וניסו להסביר: "זה לא רק הקורונה, יש פה סיפור מתגלגל מהרגע שאלונה החליטה לקצץ ואז לעזוב. קשה לעשות סוויץ' בראש ולהיראות טוב". לויטה ייבדק

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים באימון מלא ראשון

שחקנים בהפועל באר שבע הגדירו את המשחק שלהם הערב (שני) באשדוד כלא פחות מאשר "גרוע". אחד מהם אמר: "נראינו רע מאוד, לא היה שום דבר טוב במשחק". גם המאמן יוסי אבוקסיס היה מאוד מאוכזב מהצורה בה הקבוצה שיחקה ובסיום המשחק שוחח עם השחקנים והעיר להם על כך.

אחת המסקנות מהמשחק הערב היא שהקבוצה תהיה חייבת למצוא לפחות עוד שתי יריבות אימון כדי לשפר את היכולת, שכן מיד בתחילת הפלייאוף מצפים להפועל באר שבע ארבעה משחקים ב-10 ימים, כשהרביעי יהיה מול בני יהודה בחצי גמר גביע המדינה.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע מול רועי גורדנה שחקן מ.ס. אשדוד. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
לא לקחו שום דבר טוב מהמשחק. אלטון אקולטסה/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

שחקנים בקבוצה תולים את היכולת הרעה הערב בכל מה שעבר עליהם בחודשיים האחרונים. "אי אפשר לנתק את עצמך מכל מה שעברנו ולעשות פשוט סוויץ' בראש ולהיראות טוב", אמר אחד השחקנים. "המועדון עבר טלטלה ענקית, זה לא רק עניין הקורונה. יש פה סיפור מתגלגל, כזה שנמשך כבר חודשיים. מהרגע שאלונה החליטה שצריך לקצץ, דרך ההחלטה לעזוב, המלחמות בנוגע לקיצוץ מול הנאמן והשיחות הלא פשוטות כרגע על הקיצוץ לעונה הבאה. אף אחד לא רוצה לתרץ, אבל זו המציאות. שחקנים יכולים לתת הרבה יותר ממה שהציגו על הדשא באשדוד".

אחרים היו פחות דרמטיים ופשוט טענו שחסר לקבוצה כושר משחק. "בהמשך ניראה הרבה יותר טוב", הוסיפו. "עוד שבועיים זו תהיה קבוצה אחרת. לא צריך לשכוח שאותם שחקנים הדיחו את מכבי חיפה מגביה המדינה רק לפני חודשיים".

בקבוצה יבררו האם הפציעה של אוהד לויטה רצינית. השוער הוחלף בירדן קרישטול במהלך המשחק והוא ייבדק. רמז ספורי לא שיחק בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully