וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוליניו מבקר את הפועל באר שבע: לא בטחתי בהם, הבטיחו דברים ולא קיימו

הקשר הברזילאי, ששוחרר אחרי מספר שבועות מהקבוצה, מספר: "הרופא אמר לי שאני צריך לנוח חודשיים. לא בטחתי בו. הבטיחו דברים לי ולמשפחה שלי. אבל כלום ממה שהם אמרו לא קרה. זה לא הרגיש לי טוב"

מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: מליקסון מודיע על פרישה ממשחק

פאוליניו הגיע להפועל באר שבע עם תקוות גדולות לשני הצדדים, אבל השחרור שלו היה חלק משרשרת אכזבות לקבוצה. הקשר הברזילאי הצטרף לבאר שבע מהאקן ונחת בישראל ב-5 בדצמבר כדי להתחיל להתאמן לפני שיוכל לשחק בפתיחת חלון ההעברות ב-7 בינואר, אבל הוא נפצע באחד האימונים האחרונים בהם השתתף, וב-20 בינואר כבר שוחרר, עוד לפני ששיחק דקה. כעת הוא טוען שלא אהב את היחס שקיבל מהקבוצה הישראלית.

חלוץ האקן פאוליניו. GettyImages
הנשיאה גם אמרה לי שאני כנראה איעדר הרבה זמן, חודשיים. ואז הרגשתי שאני לא יודע אם זה נכון". פאוליניו/GettyImages
שחקן הפועל באר שבע פאוליניו. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
שחקן הפועל באר שבע פאוליניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

"נפצעתי בישראל בתחילת ינואר, סובבתי את הברך באימון", הוא סיפר בראיון בשבדיה, "זה היה ממש אחרי שהגעתי לקבוצה. עשיתי MRI, והרופא של הקבוצה אמר שמשהו לא בסדר. אני עדיין הרגשתי טוב, אחרי שבוע רציתי לחזור לאימונים, ואז הרופא אמר לי שאני צריך לנוח עוד חודש וחצי - חודשיים. לא בטחתי בו. הרגשתי טוב.

"ואז הנשיאה גם אמרה לי שאני כנראה איעדר הרבה זמן, חודשיים. ואז הרגשתי שאני לא יודע אם זה נכון. אז אמרתי שעדיף שאעזוב. אשתי הייתה בהיריון, והעדפנו שהיא תלד בשבדיה או בברזיל. אז הסכמנו לשבור את החוזה".

פאוליניו רומז שקרה משהו מאחורי הקלעים בבאר שבע בהחלטה לשחררו. "אני קצת מאוכזב מאיך שזה התפתח. לפני שחתמתי על החוזה, הם הבטיחו דברים לי ולמשפחה שלי. אבל כלום ממה שהם אמרו לא קרה. זה לא הרגיש לי טוב. אני גם יודע שהאוהדים של הקבוצה לא היו שמחים, הם רצו שאני אשאר. הם כעסו על המועדון, לא עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully