וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש הראשון של מ.ס. אשדוד לעונה הבאה: הפתעת השחרור של עוביידה חטאב

11.5.2020 / 21:10

הבלם שסיים תקופת מאסר, הוקפץ במפתיע לאצטדיון ושותף ב-2:3 על הפועל באר שבע. לא יוכל לשחק בפלייאוף, אבל יחזור לסגל בעונה הבאה

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים באימון מלא ראשון

מ.ס. אשדוד, אשר ניצחה הערב (שני) 2:3 את הפועל באר שבע במשחק האימון הראשון אחרי פגרת הקורונה, שיתפה לקראת סיום המשחק את עוביידה חטאב. כזכור, הבלם שסייע לקבוצה להישאר בליגת העל לפני שנה, ישב בבית הסוהר בעונת המשחקים החולפת, ומיד כשהותר לו לצאת מביתו בתום תקופת המאסר, הנחיתה אותו אשדוד באצטדיון, ואחרי חימום ארוך בשולי המגרש הוא גם זכה ליטול חלק במשחק. השחקנים הופתעו לראות את חטאב לראשונה במועדון מאז כניסתו למאסר, והופתעו עוד יותר כאשר קיבל דקות ראשונות.

עוד לפני כן, באשדוד ביררו הבוקר האם הם יכולים לרשום את חטאב בסגל לקראת חידוש הליגה. הבדיקה נעשתה מול המחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל, ונאמר להם שהקבוצה ביטלה את הרישום שלו ביוני 2019. מכיוון שכך, אשדוד לא תוכל לשתף אותו בפלייאוף התחתון. למרות זאת, חטאב ימשיך להתאמן באשדוד ובעונה הבאה יחזור לסגל הקבוצה ולמעשה יהיה הרכש הראשון של עונת 2020/21, לאחר הסכמה עקרונית בין הבעלים ג'קי בן זקן למאמן רן בן שמעון.

שחקן מ.ס. אשדוד עוביידה חטאב. לירון מולדובן
גם החברים הופתעו. עוביידה חטאב/לירון מולדובן

בקבוצה היו מאוד מרוצים מההופעה הערב והתחושה היא שהשחקנים חדורי מוטיבציה לחזור לשחק ולהציג את יכולתם בפלייאוף התחתון. מבחינת בן שמעון, משימת ההישארות עדיין לא הושלמה. אשדוד אמנם מרוחקת משלוש האחרונות, אבל עדיין לא הבטיחה רשמית את מקומה בליגת העל לעונה הבאה ורוצה לעשות את זה בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully