וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא חזרה לאימונים, סקציה נס ציונה מנסה להנחית את הזרים

11.5.2020 / 13:57

הירוקים ערכו אימון ראשון אחרי הסיכום על ההנהלה, תורג'מן: "מכוונים למקום התשיעי". הכתומים מתקשים למצוא טיסות למאזו וטורה

דוברות בית"ר ירושלים

הפועל כפר סבא חזרה לאימונים מלאים אחרי הסיכום בין שחקני הקבוצה להנהלה על מתווה הקיצוץ, ובאימון הראשון נטלו חלק כל השחקנים, כולל חמשת הזרים. המאמן עמיר תורג'מן אמר אחרי האימון: "התחושה מאוד טובה כשמריחים את הדשא בחזרה, בטח אחרי שהדברים הסתיימו בין השחקנים להנהלה והכל הסתיים ברוח טובה. היה חשוב מאוד שהדברים יסתדרו, ומעכשיו אנחנו מתרכזים רק באימונים".

על מצב ההכנות של קבוצתו אמר תורג'מן: "היה עכשיו חודש וחצי בו כולם היו בבית וזה בהחלט היה קשה, אבל אנחנו חוזרים לאט לאט ואני מקווה שנגיע מוכנים למשחקי האימון שיהיו לנו בשבוע הבא ובעוד שבועיים, ולקראת הליגה שבעוד חודש. חשוב מאוד שנרים את החבר'ה מבחינת הכושר, אבל מצד שני לשמור עליהם שלא ייפצעו ויעשו את הדברים בצורה הנכונה".

"משחקי האימון ייתנו לנו אינדיקציה טובה לראות מי בכושר יותר ומי פחות", סיכם המאמן. "בסופו של דבר חובת ההוכחה על השחקנים, וגם העבודה שנתנו להם בבית אמורה להשפיע ולעזור להם מאוד להגיע בכושר למשחקים הראשונים. אני חושב שהקבוצה שלנו שווה יותר מלהישאר בליגה, ואנחנו מכוונים אפילו למקום התשיעי".

אימון הפועל כפר סבא. הפועל כפר סבא, אתר רשמי
מכוונים גבוה/אתר רשמי, הפועל כפר סבא

בסקציה נס ציונה מנסים להנחית את חמשת הזרים של הקבוצה בישראל. בשלב זה עדיין לא ארגנו במועדון טיסה לאף אחד מהם, כאשר עם נחיתתם יהיו מחויבים הזרים בשבועיים בידוד וייתכן שיתחילו להתאמן רק לאחר תחילת משחקי הפלייאוף התחתון. בנס ציונה מעריכים שיצליחו לארגן טיסות לדריס ואוטנס הבלגי ולצמד האלבנים יאהמיר הוקה וסאביין לילאי. למוסא מאזו יש בעיה לצאת מצרפת, ובעיה דומה יש לסאקו טורה הגמבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully