וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנט סיינסברי: "מכבי חיפה עושה עונה פנטסטית. אני נהנה בישראל"

בלם הירוקים סיפר על החיים בארץ, בחר בקבוצה בה הכי נהנה והתגאה באתר האוהדים של אינטר: "תמיד אהיה האוסטרלי הראשון ששיחק בקבוצה"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מכבי חיפה באימון

טרנט סיינסברי, בלמה האוסטרלי של מכבי חיפה, עבר לרגע באינטר. זה היה מהלך מפתיע בחלון ההעברות של ינואר 2017, כאשר השחקן הגיע מג'יאנגסו סאנינג הסינית לאחות הגדולה מאיטליה ואפילו רשם 20 דקות (ראשונות ואחרונות) במחזור הסיום של העונה מול אודינזה.

היום (שבת) הוא העניק ריאיון לאתר האוהדים של הנראזורי והתגאה: "הייתי האוסטרלי הראשון ששיחק באינטר, ואת זה אף אחד לא יוכל לקחת לי. להגיע לאינטר היה שילוב של התרגשות, לחץ ושמחה. זה משהו שלא ציפיתי לו, תמיד חלמתי להיות חלק מאחת מענקיות אירופה. זו הייתה הזדמנות נהדרת. אני יכול להגיד שהייתי חלק קטן מההיסטוריה של אינטר, מועדון שזכה בטרבל כמה שנים לפני כן".

טרנט סיינסברי במדי אינטר 2017 עם ז'ופרה קונדוגביה. GettyImages
נכנס לספרי ההיסטוריה של הנראזורי. בערך. טרנט סיינסברי במדי אינטר/GettyImages

על ישראל אמר: "אני נהנה כאן מהשמש. יש לי זמן פנוי עם אשתי והבן כאשר אנחנו מחכים שהמצב יחזור לגמרי לשגרה. לא ידעתי למה לצפות כשהגעתי לישראל. ידעתי שזה לא יהיה פשוט, אבל התאקלמתי היטב לחיים פה. אנחנו אוהבים הרפתקאות, אוהבים להכיר תרבויות חדשות וסגנון חיים אחר. אז זו בהחלט חוויה שלא אשכח. מכבי חיפה עושה עונה פנטסטית והפכנו לקבוצה שכיף לראות אותה ושמביאה אושר לאוהדים שלה".

על המקום בו הכי נהנה במהלך הקריירה: "אם אני צריך להסתכל על זה מבחינת כדורגל נטו, אז זה היה בזוולה בהלנד. שיחקנו כדורגל פנטסטי, בטח עבור מועדון קטן כזה, וזכינו בכמה גביעים בשנים האלה. התעלינו מעל כל התחזיות. התמזל מזלי לחוות מדינות נהדרות בקריירה שלי, כמו שתמיד רציתי כשהייתי צעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully