וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות של לוקה יוביץ' נמשכות: חזר עם כף רגל שבורה מהבידוד וייעדר כחודשיים

מסתבך סדרתי: אחרי הפרת הסגר בסרביה וההסתבכות הפלילית, החלוץ המבטיח שוב בכותרות בהקשרים שליליים. ספק אם יחזור למגרשים העונה

רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד וברצלונה חוזרות לאימונים

לוקה יוביץ' לא מפסיק להסתבך: החלוץ המבטיח של ריאל מדריד הגיע לספרד לקראת החזרה לאימונים, אולם מיד עם הגעתו למתחם האימונים התברר שהוא סובל מפציעה שנגרמה ככל הנראה במהלך אימון ביתי שערך בזמן הבידוד בסרביה. זמן קצר לאחר מכן, התברר שמדובר בפציעה חמורה: יוביץ' סובל משבר בכף הרגל הימנית, וצפוי להיעדר בין שישה שבועות בתסריט אופטימי, ושמונה שבועות וצפונה בתסריט אחר.

על פי דיווחים בספרד, ההערכות הראשוניות בריאל מדריד הן שיש ספק רב אם יוכל לחזור למגרשים העונה - אם העונה אכן תחודש בקרוב.

שחקן ריאל מדריד לוקה יוביץ'. רויטרס
שוב בכותרות, שוב בנסיבות לא מחמיאות. לוקה יוביץ'/רויטרס

כזכור, יוביץ' "כיכב" בכותרות בתקופה האחרונה בהקשרים לא מחמיאים במיוחד. הוא תועד מפר את תנאי הבידוד בביתו שבבלגרד ועורר סערה שהגיע עד לשולחנו של ראש ממשלת סרביה. יוביץ' אף היה בסכנת מעצר בסרביה, ועל פי דיווחים במדינה נרשם לחובתו רישום פלילי.

מעמדו של יוביץ' בריאל אמנם נמצא במגמת ירידה, אולם הוא עדיין עשוי להיות חסר לזינדין זידאן. הסגל של הבלאנקוס לא משופע בחלוצים, ובלעדיו למאמן לא תהיה אלטרנטיבה לקרים בנזמה על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully