וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: הליגה הספרדית תחודש ללא VAR, השחקנים בפרמיירליג חוששים

פיפ"א אישרה לחדש את הליגות ללא שופטי הווידאו, בספרד החליטו לממש את האופציה. רנאן לודי מאתלטיקו נדבק, בעיות חדשות באנגליה

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: מילאן חזרה לאימונים

כדורגל

* אחרי שפיפ"א איפשרה לליגות להחליט בעצמן האם הן מחדשות את העונה עם או בלי VAR, הליגה הספרדית החליטה: כל המשחקים עד סוף 2020 ישוחקו ללא VAR. ההחלטה נובעת מהניסיון לצמצם עד כמה שניתן את פוטנציאל ההדבקה במגרשים, מה שניידת ה-VAR, בה השופטים נאלצים לשבת קרובים זה לזה, לא מאפשרת.

* רנאן לודי, המגן השמאלי של אתלטיקו מדריד, הודיע כי חלה בקורונה. על פי דיווחים במולדת ברזיל, לודי בן ה-22 נכנס לבידוד בביתו שבמדריד אחרי שהראה סימפטומים קלים.

* הפרמיירליג ממשיכה לתכנן את החזרה למגרשים ב-12 ביוני, אבל במקביל צצות לא מעט בעיות: רבים מהשחקנים מדווחים לליגה שהם "מפחדים לחזור למגרשים", הקבוצות שנמצאות במאבקי הירידה חוששות מהאפשרות להכריע את הקרב במגרשים נייטרליים, וממשלת בריטניה עדיין לא מראה נכונות של ממש לאשר את התוכנית.

* פיפ"א אישרה סופית: ניתן יהיה לבצע עד חמישה חילופים במשחק עד דצמבר 2020, במטרה למנוע עודף פציעות בימים שאחרי חזרת הליגות ממשבר הקורונה. החילופים יבוצעו בשלוש עצירות בלבד, במטרה למנוע בזבוזי זמן. המשמעות היא ששניים מהחילופים יהיו כפולים. כמו כן, אם תהיה הארכה במשחק יתאפשר לבצע במהלכה חילוף נוסף. הליגה הספרדית כבר הודיעה שתאמץ את השינוי אם העונה אכן תחודש.

* האם אופ"א תבטל את ליגת האומות 2021? על פי דיווח בתקשורת הבריטית, זו אפשרות ריאלית מאוד. ביום שני תתקיים ישיבת זום ובה אמור להעלות הנושא של ליגת האומות והקושי לקיים את חלק משלביה בגלל הלו"ז הצפוף. ישראל שובצה לבית 2 בדרג ב', בו היא אמורה לשחק עם צ'כיה, סלובקיה וסקוטלנד.

* הבעלים של ספרטק מוסקבה, לאוניד פדון, אושפז בבית החולים אחרי שנדבק בקורונה. פדון נחשב לאדם ה-17 הכי עשיר ברוסיה והונו מוערך ב-6.3 מיליארד דולר. מלבד היותו הבעלים של ספרטק מוסקבה, הוא משמש גם כיו"ר קבוצת הכדורגל.

* לפי דיווחים בספרד, התכנון הוא לחדש את הליגה ב-20 ביוני, ולקיים את 11 המחזורים שנותרו עד ה-26 ביולי.

ערן זהבי, נבחרת ישראל, מול קאלום פטרסון, נבחרת סקוטלנד. AP
ישראל דווקא הצליחה לא רע בליגת האומות/AP

כדורסל

* שחקן פורטלנד סי ג'יי מקולום חושש מעט לשוב להתאמן: "אני מודאג, כמו כל העולם. אני מבין את הצעדים בהם הליגה נוקטת, אבל צריך להבין באיזשהו שלב האם זה שווה את זה או לא. האם זה באמת בטוח או לא".

* גם הבעלים של דאלאס מארק קיובן השמיע קולות דומים: "אם אתה שחקן, על מי תסמוך עם החיים שלך? האם תמוך על עובד במלון כדי שידאג שהכל יהיה בטוח? תישאר במלון? תלך לקנות מצרכים? איך אפשר לעשות את זה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully