וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס רודמן טוען: סקוטי פיפן היה גדול מלברון ג'יימס

שחקן העבר של הבולס הילל את חברו לקבוצה ("מהפכן") ותהה האם פיפן בכלל אוהב את ג'ורדן. וגם: כש-MJ לקח להוראס גרנט את האוכל

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

אחת מדמויות המפתח "בריקוד האחרון", הסדרה הדוקומנטרית העונה האחרונה בשושלת של שיקגו בולס, היא סקוטי פיפן. בפרק השני הביע יד ימינו של מייקל ג'ורדן מתסכול ההנהלה וביקש לעבור בטרייד - מה שאמנם לא קרה בסופו של דבר, אבל גם לא נשכח עד היום.

דברים נוספים שלא נשכחו הם סכומי הכסף המגוחכים שפיפן הרוויח לאורך הקריירה - הרבה פחות משחקנים אחרים ברמתו - והשחקן העצום שהיה. "הוא היה שקט מדי", הודה דניס רודמן. "הוא תמיד עמד ליד מייקל ג'ורדן, אבל סקוטי היה כל כך אנדרייטד, וקיבל כל כך מעט כסף. הבחור הזה היה גיבור, בהרבה מובנים, בשושלות של הבולס".

רודמן הרחיב והסביר: "באותה תקופה אנשים קראו ללארי בירד הפורוורד האידיאלי. הוא היה נהדר, אבל הוא לא יכול היה לשחק בכמה עמדות כמו סקוטי, הוא לא היה גמיש מספיק. אני לא חושב שאנשים הבינו מה סקוטי עשה ב-1991. הוא חולל מהפכה בעמדת הפוינט-פורוורד. כל השחקנים של היום צריכים לחשוב עליו. שחקנים כמו קווין דוראנט צריכים לחשוב, וואו, תראו מה הוא עשה בשבילנו. סקוטי יכול היה לכדרר, לקלוע, להגן, לקחת ריבאונדים. אם לברון היה משחק בשנות התשעים, עדיין הייתי אומר שסקוטי השחקן השני בטיבו, אחרי מייקל".

על הפרקט, לא היה צמד גדול יותר מג'ורדן את פיפן. מחוצה לו, עדיין לא ברור כמה השניים היו קרובים, או כמה הם קרובים היום. "הייתי רוצה לדעת האם סקוטי באמת אוהב את מייקל. האם אכפת לו ממנו?" תהה רודמן בפני ESPN. "האם הוא תיעב אותו בשלב מסוים של הקריירה? שאלתי אותו הרבה פעמים, 'מה קורה איתך ועם מייקל?' הוא לא ממש עונה".

שחקני שיקגו בולס לשעבר סקוטי פיפן, דניס רודמן. GettyImages
שחקן גדול ולא מוערך. פיפן עם רודמן/GettyImages

ואם בבולס עסקינן, הרי שאין הרבה אנשים שמכירים טוב יותר את השושלות של שנות התשעים מסם סמית' - העיתונאי האמריקאי שכתב את הספר The Jordan Rules, ובו תיאר בין היתר כיצד ג'ורדן היה נוהג להתעמר בחבריו לקבוצה. בראיון שהעניק היום, סיפר סמית' על קטע שלא נכנס לספר: בכל פעם שהוראס גרנט שיחק רע, MJ היה לוקח לו את האוכל בטיסה. "הוא היה אומר לדיילות, 'אל תאכילו אותו, לא מגיע לו לאכול!'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully