וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בארגנטינה: הכדורגלן הנערץ טרינצ'ה קרלוביץ' הלך לעולמו אחרי שנשדד

שני נערים שדדו את אופניו של אגדת רוסאריו טרינצ'ה קרלוביץ' בן ה-74 וגרמו לו לפציעות קשות. כעבור יומיים נקבע מותו בבית החולים

מתוך יוטיוב

טרגדיה ברוסאריו שבארגנטינה: הכדורגלן האגדי והנערץ תומאס קרלוביץ', מת היום (שישי) אחרי שהותקף ואופניו נגנבו על ידי שני צעירים. הוא אושפז בבית החולים שם הוא הורדם והונשם כדי למקסם את הטיפול בו, אולם מותו נקבע אחרי שהניסיונות לייצב את מצבו לא צלחו. "אבי רכב על אופניו כששני נערים תקפו אותו. אחד מהם דחף אותו ואבי נפל לקרקע. ראשו נחבט במדרכה והוא איבד את ההכרה", סיפר בנו, ברונו קרלוביץ'.

קרלוביץ' בן ה-74 כונה Trinche ולמרות שמעולם לא שיחק באירופה או בנבחרת ארגנטינה, הוא צבר עדת מעריצים ענקית במולדתו. הוא נודע ביכולת הטכנית שלו ובארגנטינה נחשב לאחד מאבות הנאטמג - ההשחלות בין רגלי שחקנים יריבים. לאורך השנים היו לו הצעות לשחק בצרפת ובניו יורק קוסמוס לצד פלה, אבל קרלוביץ' לא רצה לעזוב את ארגנטינה.

כריכת הספר שנכתב על תומאס קרלוביץ'. צילום מסך, צילום מסך
כריכת הספר שנכתב על קרלוביץ'/צילום מסך, צילום מסך

את עיקר הקריירה העביר בקבוצות מהעיר רוסאריו וכשנבחרת ארגנטינה התכוננה למונדיאל 1974, היא קיימה משחק אימון בעיר נגד קבוצת שחקנים מהעיר ופיגרה 3:0 במחצית. המאמן ולדיסלאו קאפ ביקש שקרלוביץ' יוחלף כדי למנוע השפלה וכך אכן קרה, כשבסופו של דבר ארגנטינה הפסידה רק 3:1.

לפי המיתוס, בנבחרת ארגנטינה כל כך התלהבו מטרינצ'ה עד שהציעו לו לנסוע איתם ביחד באוטובוס בחזרה לבואנוס איירס ושקלו לצרף אותו לסגל, אבל הוא השיב שהוא קבע ללכת לדוג עם חברים.

כשדייגו מראדונה חתם בניואלס אולד בויס ב-1993 ואחד העיתונאים אמר לו ש"השחקן הגדול ביותר בהיסטוריה הגיע", מספר 10 האגדי השיב לו: "השחקן הכי טוב כבר היה ברוסאריו וקוראים לו קרלוביץ'". לפני כמה חודשים, מראדונה אף העניק לקרלוביץ' חולצה חתומה וכתב עליה: "טרינצ'ה, אתה היית יותר טוב ממני".

מאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר, חוסה פקרמן אמר שהוא "הכדורגלן הכי מלהיב שראיתי", וססאר לואיס מנוטי, שהצעיד את האלביסלסטה לזכייה במונדיאל 1978, הוסיף: "קרלוביץ' היה מאותם ילדים בשכונה שהיה להם רק צעצוע אחד: הכדור. היה מאוד מרשים לראות אותו משחק".

  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully