וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "האח הגדול ברזיל": "ניימאר, אני מתביישת ששכבתי איתך"

כדורגלן פ.ס.ז' הכחיש בגיחוך והמשתתפת פלייסליין רתחה. חברתה סיפרה: "זה קרה באוקטובר 2016, הוא רדף אחריה באינסטגרם"

רויטרס

עד מתי ניימאר ימשיך להיות מקושר עם כותרות סנסציוניות שלא קשורות במאומה לכדורגל? הפעם הסיפור - שהיה או לא היה - מערב את כדורגלן פריז סן ז'רמן, משתתפת ב"האח הגדול ברזיל" וכמובן את רשת האינסטגרם.

תחילתו של הסיפור לפני כמה ימים. פלייסליין ריאן בת ה-25, שהגיעה לשלבים הגבוהים של "האח הגדול ברזיל" גרסת 2020, התראיינה ונשאלה על החיכוך העתידי שיכול להיות לה כעת בעולם הסלבס. היא השיבה למראיין שהיא כבר פגשה מקרו מאוד סלבריטאי - כדורגלן מפורסם - והמראיין הסקרן, בלי תכנון מוקדם, התחיל לנסות לגלות את הזהות שלו. כשהוא נקב בשמו של ניימאר, פניה של פלייסליין נתנו אישור גם בלי שהיא תגיד "כן".

ניימאר שנמצא בברזיל בתקופת משבר הקורונה, שמע את החדשות ומיהר להגיב בגיחוך, דבר שהבעיר את חמתה של פלייסליין.

"אגיד רק דבר אחד: אני מספיק אישה כדי להודות בחרא שעשיתי בעבר", היא אמרה בזעם, "לא דיברתי על זה ב'האח הגדול' כי זה לא משהו שצריך להתגאות בו - גם לא להתבייש בו. כשהמראיין שאל אותי, העיניים שלי הסגירו את התשובה כי אני אדם שקל לקרוא אותו ואני לא שקרנית. זה היה רק משהו מזדמן ניימאר, אתה לא צריך להתבייש. אני לא אהיה שקרנית רק בגלל שאתה ניימאר ואני כלום. עכשיו אני מתביישת ששכבתי איתך".

אחת מהחברות של פלייסליין שפכה אור נוסף: "אם הוא צריך רענון לזיכרון - הוא פנה לפליי באינסטגרם כשהוא היה בעיר נטאל עם נבחרת ברזיל באוקטובר 2016 (הסלסאו ניצחו את בוליביה 0:5 במוקדמות מונדיאל 2018). כשהיא לא ענתה, הוא רדף אחריה בסנפצ'ט ובסוף הם סיכמו להיפגש. הם בילו את הלילה ביחד".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
שוב בכותרות. ניימאר/GettyImages

ניימאר לא יורד מהכותרות גם בתקופת הקורונה, ולאו דווקא בהקשר של כדורגל. תחילה הוא ספג ביקורת על כך שהפר את הבידוד בברזיל ולאחרונה עלה לכותרות רומן של אמו עם בחור צעיר - אושיית אינסטגרם - כנראה גיי. בתווך הוא ספג ביקורות על ההתנהלות שלו מחוץ למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully