וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: קייל ווקר הפר את ההנחיות 3 פעמים ב-24 שעות

מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה תועד על ידי צלם פפראצי ורתח: "התקשורת עוקבת אחרי ופוגעת בבני משפחתי. למה זה מגיע להם?". ב"הסאן" כתבו: "הוא הליצן הסדרתי של סגר הקורונה"

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: מילאן חזרה להתאמן

מה יהיה עם קייל ווקר? כמה שבועות אחרי שערך מסיבת סקס בביתו עם שתי נערות ליווי, מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה שוב עבר על ההנחיות בבריטניה. ולא סתם עבר עליהן, אלא עשה זאת שלוש פעמים בתוך פחות מ-24 שעות.

ב"הסאן" פרסמו תמונות פפראצי של ווקר סמוך לבית אחותו וכתבו: "הליצן הסדרתי של הסגר, קייל ווקר, רשם שלושער של הפרות בתוך 24 שעות". בעיתון פירטו שהכדורגלן בן ה-29 ביקר בביתה של אחותו למסיבת יום הולדת, משם נסע לבית הוריו ויום לאחר מכן דיווש על אופניו ביחד עם חבר מהאחוזה שלו לדירה שכורה בהייל.

הפוליטיקאי אנדרו ברידג'ן, אמר: "זה עוד שער עצמי של קייל ווקר. כנראה שהוא חושב שהוא משהו מיוחד ושהחוקים נועדו רק לאנשים רגילים". מריון מאק, שבתה בת ה-29, אחות בבית החולים, מתה אחרי שחלתה בקורונה, אמרה: "ההתנהגות שלו מאוד טפשית ומעליבה. האנשים האלו לא חושבים על אף אחד אחר".

קייל ווקר שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא מצליח להתאפק. ווקר/רויטרס

ווקר ששוב עמד בעין הסערה, מאוד לא אהב את המעקב של "הסאן" אחריו ופרסם הודעה ארוכה מאוד. בין היתר כתב:

"בעקבות הידיעה שפורסמה עליי, אני מרגיש שאין לי ברירה אלא להגיב בפומבי. לאחרונה עברתי את אחת התקופות הקשות בחיי ואני לוקח על זה אחריות. יחד עם זאת, כעת אני מרגיש שמטרידים אותי. הפרסומים הללו לא משפיעים רק עליי, אלא פוגעים בבריאות של בני משפחתי ובילדיי. נסעתי לביתה של אחותי למסיבת יום הולדת, אבל גם כדי שאוכל לדבר עם אחד האנשים הבודדים בחיי בהם אני בוטח.

"מה אחותי והוריי עשו שזה מגיע להם? שצלמים יפלשו למרחב הפרטי שלהם ויעקבו אחריהם בבתיהם? אני מרגיש שכל הזמן עוקבים אחרי, שאני לא בטוח אפילו בבית שלי. למי מגיע דבר כזה? המשפחה שלי קרועה ואני שואל: מתי תפסיקו? אני בן אדם עם רגשות שחש כאב ועצב כמו כל אחד אחר. זה שאתה ספורטאי שנמצא בעין הציבורית כל הזמן, לא הופך אותך לחסין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully