וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל בכדורסל חוזרת לפעילות ב-20 ביוני

8.5.2020 / 14:19

מנהלת הליגה כינסה ישיבת דיקרטוריון שהתארכה וגלשה לטונים גבוהים. העונה תסתיים ב-31 ביולי. שמעון מזרחי הנסער ניסה להסביר שמדובר במהלך נורא מבחינה כלכלית, אבל בהצבעה השנייה נמנע

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

ליגת העל בכדורסל חוזרת לפעילות אחרי שבהצבעה שנערכה היום נרשם רוב להשבת עונת 2019/20. ישיבת דירקטוריון מנהלת ליגת העל נערכה היום (שישי) במלון הילטון בתל אביב ואחרי שעלתה לטונים גבוהים והתארכה מעבר למצופה, התקבלה ההחלטה.

העונה צפויה להתחדש ב-20 ביוני ובעקבות החזרה לפעילות, לקכל קבוצה הובטחו 550 אלף שקל, כאשר כל אחת תקבל מקדמה של 200 אלף מתוך הסכום כדי להקל על החזרה. החזרה לאימונים תהיה ב-1 ביוני וגמר הפיינל פור יתקיים ב-31 ביולי.

ההצבעה הראשונה הסתיימה בשוויון (9:9), כאשר חצי מקבוצות הליגה הצביעו בעד החזקת הליגה וחצי הצביעו נגד. הוויכוח סבב כמובן את המישור הכלכלי וחלק מהנוכחים העלו חשש שחזרת הליגה, ללא הבטחה רשמית מהממשלה לקבלת פיצוי כספי, היא צעד לא טוב. היועץ המשפטי, חגי אשלגי, הסביר כי לטוטו ולגוף המשדר אין את הזכות לא להעביר את הכסף אם הליגה חוזרת. שמעון מזרחי טען כי מדובר במהלך כלכלי נורא והיה נסער, כשמולו עלו טיעונים שיש לחזור בכל מקרה.

בהמשך הצדדים חזרו להצבעה שנייה ובה נרשם רוב מוחץ: 11 בעד חידוש הליגה, 4 מתנגדים ו-3 נמנעים, ביניהם מזרחי שכמובן ייצג את מכבי תל אביב.

איתן לנציאנו, יו"ר הפועל חולון. יותם רונן
יו"ר הפועל חולון, איתן לנציאנו, בכניסה לפגישה/יותם רונן
גיא הראל מנכ"ל הפועל ירושלים. יותם רונן
מנכ"ל הפועל ירושלים, גיא הראל/יותם רונן

בשיחה היום קיבלו הקבוצות את המתווה המלא לחזרה, עליו עבדו במנהלת במהלך היממה האחרונה, כולל נושא הספורטיביות וחזרת הזרים שעומד כעת בעין הסערה. החשש הוא כי קבוצות רבות לא יעשו מאמץ להחזיר את הזרים כדי לצמצם עלויות, אך תינתן להם האופציה להחתים שני שחקנים זרים נוספים מעבר למה שקיים היום בסגל על מנת שיוכלו להופיע באופן ספורטיבי, כמו גם שני שחקני חיזוק ישראלים מהליגה הלאומית.

בכל מקרה, השחקנים הזרים יצטרכו להגיע לישראל עד יום ראשון הבא, ה-17 במאי, ולהתחיל תקופת בידוד ביתי של שבועיים. ראשית ייערך המחזור ה-22 ובכך יושלם הסיבוב השני, ולאחר מכן תתחלק הליגה לבית עליון ותחתון, ובמשך שבועיים וחצי יערך סיבוב משחקים אחד בן חמישה מחזורים. לאחר מכן יתקיימו סדרות רבע גמר הפלייאוף בשיטת הטוב משלושה ובתום הפלייאוף ישוחק הפיינל פור ותוכרז האלופה. האחרונה בטבלה תרד בסוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully