וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תקבל 300 אלף יורו בעקבות העפלת ריימס לאירופה

8.5.2020 / 7:35

הסכם המכירה של פרדראג ראיקוביץ' לקבוצה הצרפתית כלל גם בונוס נוסף על הגעה למפעל אירופי. השוער הסרבי רשם עונה בכורה פנטסטית ושימש בורג מרכזי בהגעת ריימס למקום החמישי בטבלה

צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תקבל סכום של 300 אלף יורו מריימס הצרפתית במסגרת מכירת פרדראג ראיקוביץ' לאחר שהמועדון הצרפתי השיג את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. כזכור, השוער הסרבי נמכר לריימס בקיץ שעבר תמורת 3.5 מיליון יורו כאשר הצהובים הכניסו בונוס לפיו הם יקבלו את הסכום אם הקבוצה הצרפתית תעפיל לאירופה.

ראיקוביץ' סיים עונת בכורה פנטסטית בליגה הצרפתית. ריימס הצנועה ספגה פחות מכל קבוצה אחרת בצרפת (21 שערים ב-28 משחקים) והשיגה במפתיע את המקום החמישי שלפחות כרגע (לאור ההחלטה לסגור את העונה וכל עוד גמר הגביע וגמר גביע הליגה לא משוחקים) מבטיח לה חזרה לאירופה לראשונה מאז 1962/63. לסרבי בן ה-24 חלק גדול בכך, לאחר ששמר על שער נקי ב-12 משחקים והוציא את הכדור מהרשת רק 18 פעמים ב-27 המחזורים בהם פתח (שוער המשנה ספג שלישייה במשחק היחיד שלו).
.

פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס. GettyImages
ריימס ספגה פחות מכל קבוצה בליגה הצרפתית. ראיקוביץ'/GettyImages

ראיקוביץ' הוביל את הליגה הצרפתית גם בעצירות פנדלים, עם ארבע כאלה בליגה (מתוך חמש בעיטות) ועוד אחד בדו קרב הפנדלים שהעלה את ריימס לחצי גמר גביע הליגה. זה נתון השיא לשוער מאז החלה בדיקת הנתונים בליגה הצרפתית ב-2006/07, והכי טוב העונה בחמש הליגות הבכירות באירופה. ההצלחה הזו זיכתה את ראיקוביץ' במקום בנבחרת העונה של העיתון המוביל "פראנס פוטבול" והוא נבחר לשוער המצטיין של ליג 1 בכלי תקשורת נוספים בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully