וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק בדרך: מייק טייסון יחזור להתחרות תמורת 20 מיליון דולר?

האמריקאי בן ה-53 חזר להתאמן, לפי מאמנו הוא "עם אותה מהירות וכוח של בחור בן 21, חשבתי שהוא יהרוג אותי". ההצעות החלו לזרום

יוטיוב

האם מייק טייסון מתכנן קאמבק סנסציוני לעולם האגרוף, 15 שנה לאחר הפרישה? מוקדם מדי לקבוע, אבל השמועות רק הולכות וגוברות והסימנים לכך רק הולכים ומתרבים. בתחילת החודש פרסם מתאגרף העבר האגדי סרטון בחשבון הטוויטר שלו, ובו הוא נראה מתאמן - ומאיים מתמיד.

רפאל קורדיירו, שמאמן מספר כוכבי MMA, אימן גם את טייסון בימים האחרונים, והיה בהלם ממה שראה. "ברגע שהתחלנו להתאמן, אמרתי, 'אלוהים ישמור'. לא ידעתי למה לצפות ממישהו שלא התאגרף, אני חושב, קרוב לעשר שנים. ראיתי אדם עם אותה מהירות, אותו כוח כמו של בחור בגיל 21-22".

קורדיירו בן ה-46 הוסיף ואמר על טייסון, שיחגוג בקיץ הקרוב את יום הולדתו ה-54: "אתה חייב להיות על רמה את תתאגרף מולו, אחרת הוא יפיל אותך, אין ספק. הכוח שלו ברמה אחרת לגמרי. אימנתי הרבה מתאגרפים במשקל כבד לאורך הקריירה שלו, ועם כל הכבוד, הוא כמעט חזק כמו ונדרליי סילבה. הוא שחרר אגרוף ביד ימין וחשבתי, 'הוא הולך להרוג מישהו'".

אז איך זה מרגיש, לעמוד מול מייק טייסון עם זוג כפפות ולשמש כמו שק אגרוף? "בהתחלה ראיתי את כל החיים חולפים לנגד עיני. אשתי, הבנות, הכלב, ראיתי את הכל, כי חשבתי שאני הולך למות". קורדיירו העריך שטייסון זקוק לחצי שנה כדי לחזור לכושר שיאפשר לו לערוך קרב שלם בזירה: "זו לא בדיחה, אני חושב שהוא גאה להיות מייק טייסון שהוא היום. אם הוא ירצה לעשות משהו בעתיד, הוא יעשה אותו ב-100 אחוז".

עוד בוואלה!

משוגע עם אינספור קבלות: עשרת הרגעים המטורפים בחייו של מייק טייסון

לכתבה המלאה

צפו בשיחה בין טייסון ושאקיל אוניל

בינתיים, ההצעות זורמות. על פי אחד הדיווחים, לטייסון הוצע מיליון דולר כדי לפגוש לקרב ראווה את סוני ביל וויליאמס, כוכב ראגבי ניו זילנדי שפצח בקריירת אגרוף, אבל לא נלחם מאז 2015. "נצטרך לחכות עד סוף הקורונה", אמר מארגן הקרבות שמנסה לשכנע את טייסון, "כנראה שזה לא יקרה עד תחילת השנה הבאה. נערוך את זה בזירה במלבורן, מול 10,000 אנשים, או בפרינסס פארק, אל מול 30 אלף איש".

"התאמנתי, אני רוצה לחזור לזירה, אני חושב שאערוך כמה קרבות ראווה ואחזור לכושר", כתב טייסון בחשבון האינסטגרם שלו לפני מספר ימים. "אני רוצה ללכת לחדר כושר ולהיכנס לכושר כדי להיות יכול לערוך קרבות של 3-4 סיבובים".

אבל ההצעה מניו זילנד היא רק ההתחלה. נשיא ארגון ה-BKFC (אגרוף ללא כפפות) חשף: "הצענו לטייסון 20 מיליון דולר כדי להתחרות אצלנו. אנחנו פתוחים לעוד אופציות, כל עוד נוכל לעבוד ביחד. התרגשנו לראות את הסרטונים שלו מתאמן ואת הרצון שלו לחזור להתחרות, אז החלטנו להגיש הצעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully