וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן מהליגה הצרפתית נעצר - אחרי שנתפס מציץ לשכנה ומאונן בציבור

6.5.2020 / 9:26

באותו היום שבו הודיע על הארכת החוזה באנז'ה, פאריד אל מלאלי נעצר אחרי ששכנים התלוננו עליו, ולא בפעם הראשונה. מוקדם יותר השנה: נשיא הקבוצה הואשם בעבירות מין

צילום: רויטרס

כדורגלן בליגה הצרפתית נעצר על ידי המשטרה המקומית לאחר שנתפס מאונן בציבור. פאריד אל מלאלי, 22, שחקן נבחרת אלג'יריה, חתם השבוע על הארכת החוזה שלו עד 2023 בקבוצתו אנז'ה. מאוחר יותר באותו היום הוא נתפס במעשה. אל מלאלי הודה באשמה, ושוחרר לביתו בתנאים מגבילים. הוא צפוי לספוג קנס.

האירוע קרה בלילה שבין ה-4 ל-5 במאי, כששכנים הופתעו לגלות אדם שמאונן בחצר הבניין שלהם שממוקדם בעיר אנז'ה. אל מלאלי, על פי הדיווחים, עינג את עצמו בזמן שהוא מציץ לבית של שכנה מקומת הקרקע. השכנים שהבחינו בו מיד הזעיקו משטרה, והוא נעצר.

על פי מקור במשטרה המקומית, זו הפעם השנייה שבה מדווח עליו שהוא מעורב בעבירות מין מסוג זה. עורכי דינו טענו להגנתו שהכדורגלן של אנז'ה חשב שהשכנה שלו לא יכולה להבחין בו.

View this post on Instagram

??‍♂️

A post shared by EMF28 (@el_melalifarid28) on

View this post on Instagram

?

A post shared by EMF28 (@el_melalifarid28) on

כאמור, התקרית הגיעה באותו היום שבו אנז'ה, המדורגת 10 בליגה הצרפתית, הודיעה על הארכת החוזה שלו. הוא הגיע לקבוצה בקיץ 2018. השנה הוא שיחק ב-8 משחקים, פתח בארבעה וכבש שלושה שערים - כולל גול ניצחון.

זו לא הפרשה הראשונה של אנז'ה השנה, אחרי שבחודש פברואר נשיא הקבוצה, סעיד שבאנה, הורשע בעבירות מין והטרדה מינית נגד ארבע נשים שעבדו תחתיו.

  • עוד באותו נושא:
  • אוננות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully