וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייק ניוז: הכדורגלן המת התגלה ארבע שנים לאחר מכן בחיים

5.5.2020 / 7:28

היאניק קמבה ששיחק בנוער של שאלקה עם מנואל נוייר, כביכול נהרג בתאונה בקונגו ב-2016. אשתו נחקרת בחשד להונאת ביטוח

רויטרס

כדורגלן העבר הקונגולזי, היאניק קמבה, התגלה בחיים למעלה מארבע שנים אחרי שהוכרז כמת. קמבה ששיחק בעמדת המגן הימני כביכול נהרג בתאונת דרכים בקונגו ב-9 בינואר 2016, אבל ב"בילד" הגרמני גילו שהוא חי ונושם, ועובד כטנאי בחברת אנרגיה בחבל הרוהר.

הפרשה המוזרה הזו סבוכה למדי. לפי דיווחים, כבר ב-2018 קמבה נכנס לקונסוליה הגרמנית בקינשסה כדי לספר שמותו הוא פייק ניוז. הוא אמר לרשויות שבמהלך טיול בקונגו, הוא נפרד מחבריו ונותר בלי כסף ומסמכים.

היאניק קמבה במדי שאלקה. GettyImages
סיפר שננטש בלי מסמכים, כסף וטלפון. קמבה/GettyImages

"קמבה טוען שהוא ננטש על ידי חבריו בינואר 2016 ונותר ללא ניירת, כסף או טלפון", אמר התובעת אנט מילק ל"בילד". מה עשה בשנתיים שחלפו עד שנכנס בשערי הקונסוליה הגרמנית? לא ברור.

בכל מקרה, אשתו של קמבה הגישה תביעה לביטוח וקיבלה סכום בן שש ספרות בעקבות "מותו". כעת היא נחקרת בחשד להונאה של חברת הביטוח. היא הספיקה להכחיש וטענה שרק עכשיו גילתה שהוא בחיים.

קמבה גדל במחלקת הנוער של שאלקה, שם שיתף פעולה בין היתר עם מנואל נוייר, בנדיקט הובדס, סבסטיאן בניש וטים הוגלנד. הוא קיבל חוזה מקצועני ולבש את מדי קבוצת המילואים של הרויאל בלוז, אבל לא הצליח לפרוץ קדימה ובשנים 2007-2015 שיחק בליגות הנמוכות בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully