וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של שחקן בולטימור תפסה אותו בוגד, ואיימה ברצח כשהיא מצמידה אקדח לראשו

7.5.2020 / 9:04

אשתו של ארל תומאס תפסה אותו במיטה עם אחיו ועוד שתי נשים, וצעקה עליהן "יש לי משהו בשבילכן זונ--" עם אצבע על ההדק, ובהמשך רדפה אחריו עם סכין. תומאס, שהשתלט עליה וחטף את האקדח: "דברים כאלה קורים"

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

תקרית דרמטית בארה"ב: ארל תומאס, שחקן בולטימור רייבנס מה-NFL, נתפס על ידי אשתו כשהוא בוגד בה, ובתגובה היא איימה עליו בזעם בעודה מצמידה אקדח לראשו. נינה תומאס הגיעה לבית שכור באוסטין, שם על פי הדיווחים מצאה את בעלה עם אישה אחרת. היא החזיקה אקדח, וקירבה אותו לראש שלו - מרחק של פחות מ-30 ס"מ. למשטרה היא אמרה שהיא לא חשבה שהאקדח טעון, על אף שהוא כן היה טעון, והאצבע שלה הייתה על ההדק. תומאס בסופו של דבר נאבק בה והצליח לקחת ממנה את כלי הנשק.

נינה תומאס, אשתו של ארל תומאס. GettyImages
התקף זעם. נינה/GettyImages
View this post on Instagram

Kung fu

A post shared by Earl Thomas III (@earl) on

עוד היו במיטה עם תומאס - אחיו הצעיר, שבילה עם אישה נוספת. נינה איימה גם על האח, ועל שתי הנשים שהיו איתם במיטה היא צעקה "יש לי משהו בשבילכן, זונ---". היא הואשמה בפריצה לבית ובאיומים ותקיפה עם כלי נשק, אך שוחררה בערבות. נדרש ממנה לשמור מרחק מבן זוגה ומהאישה. על הרומן, אגב, היא גילתה דרך פריצה לחשבון הסנאפצ'אט שלו, כך גם מצאה את המיקום שלו. היא טענה שרק ניסתה "להפחיד אותו". השוטרים שהוזעקו למקום בגלל פעילות חשודה דיווחו שכשהגיעו ראו "אישה עם סכין ביד רודפת אחרי גבר בלי חולצה סביב רכב, כשהוא מחזיק אקדח בידו".

עוד בוואלה!

כדורגלן מהליגה הצרפתית נעצר - אחרי שנתפס מציץ לשכנה ומאונן בציבור

לכתבה המלאה
שחקן פילדלפיה איגלס קרסון וונץ מופל על ידי שחקני סיאטל סיהוקס ארל תומאס, שלדון ריצ'רדסון. AP
תומאס בפעולה/AP

תומאס, הסייפטי של הרייבנס, התחתן בשנת 2016 עם נינה, ולזוג שלושה ילדים. על התקרית עמה אמר: "זה לא עניין של אף אחד. מרגיז אותי שזה יצא החוצה, אבל זה העולם שבו אנחנו חיים. במקום לדבר עלינו, תמשיכו להתפלל. דברים כאלה קורים. אתה מנסה לחיות את חייך בצורה הכי טובה שאפשר, אבל לא תמיד זה הולך כמו שתכננת. אנחנו שוב מדברים. אני רואה את הילדים. תמשיכו להתפלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully