וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בהפועל כפר סבא, בנס ציונה כועסים ומתקשים למצוא טיסות לזרים

בקבוצה מהשרון דרשו מהשחקנים לחזור מחל"ת תמורת 60 אחוזים משכרם, בנס ציונה כועסים: "זה לא ספורטיבי, כנראה שאין מקום להתחשב במועדון כמונו"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: שחקני מכבי חיפה באימון

לא כולם קיבלו בחדווה את ההודעה על חזרת ליגת העל לפעילות החל מ-30 במאי. על אף האישור שניתן לשוב לאימונים מלאים ב-10 במאי ולחזור לשחק כאמור בסוף החודש, בהפועל כפר סבא רחוקים מלהגיע להבנות עם השחקנים.

בימים האחרונים הדרישה של הנהלת הפועל כפר סבא מן השחקנים היא לחזור מהחל"ת (חופשה ללא תשלום) לאימונים מלאים, אבל בתמורה מוכנה הקבוצה לשלם להם רק 60% משכרם. שחקני הקבוצה אינם מוכנים בשלב זה לחתום על המתווה וימתינו להתפתחויות בשעות או בימים הקרובים.

מהפועל כפר סבא נמסר: "הגענו לסיכום עם שחקניה על חזרה לאימונים כאשר אלו יתאפשרו על פי ההנחיות וההחלטה המסתמנת לפתיחת הליגה. מערכת היחסים בין כל אנשי הקבוצה מצוינת ותמשיך להיות כך. קראנו וקיבלנו את ההחלטה המסתמנת להחזרת הכדורגל הישראלי לפעילות בסוף החודש וכנגזרת מכך גם החזרה לאימונים. עם זאת, איננו מכירים עוד את כל ההנחיות והדרישות העולות מההחלטה. ישנן שאלות רבות שעולות. מחר צפויה להתקיים פגישה בין בעלי הקבוצות כדי להבין את משמעות הדברים. נהיה חכמים יותר שנקבל ונבין איך ומה ההנחיות".

שחקני הפועל כפר סבא. דני מרון
לאן הולכים מכאן? שחקני הפועל כפר סבא/דני מרון

ראשי סקציה נס ציונה ייפגשו היום כדי להתכונן לישיבת הזום של המנהלת. בנס ציונה מתקשים למצוא טיסות לזרים, מה גם שכרגע מאשרים רק לבעלי דרכון ישראלי להיכנס. גם אם זה יוסדר, מאפריקה הסיכויים להטיס זרים בימים הקרובים קלוש עבור מוסא מאזו וסקו טורה. אפילו סאביין לילאי שנמצא באלבניה יוכל להגיע רק בשבוע הבא, בטיסה של 38 שעות.

גורם במועדון אמר: "נגיד מחר את כל מה שאנחנו חושבים. זה היה לא ספורטיבי שכולן מתאמנות ואנחנו בחל"ת, ויהיה עוד יותר כשהזרים לא יהיו מוכנים. הוצאנו לחל"ת כי אחרת היינו קורסים כלכלית, אבל כנראה שאין מקום להתחשב במועדון כמונו בליגת העל".

בהפועל רעננה ישובו מחר בשעה 11 בבוקר לאימונים. במועדון הודיעו לשחקנים שהם חוזרים מחל"ת וחוזרים לקבוצה. יצויין שכבר ביציאה לחל"ת סיכמו ראשי המועדון על מתווה עם מרבית השחקנים. כעת ראשי המועדון ייפגשו למשא ומתן עם הזרים, וגם עם בן בנימין, עידו לוי ועדי נמני שלא הגיעו לסיכום עם הקבוצה. בהודעת המועדון נכתב: "הפועל רעננה שמחה על החזרה למגרשים ממחר ועל העובדה שההכרעות העונה ייקבעו על המגרש. אנחנו בטוחים ביכולת שלנו להישאר בליגה ומצפים כבר לתחילת הפלייאוף התחתון ולמשחק מול אשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully