וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מעדיפה שהליגה לא תחודש, ג'ונתן סיסה לא יחזור העונה

6.5.2020 / 14:04

בקבוצה שעדיין לא חזרה להתאמן חוששים מפציעות והדבקה בקורונה. אחד הזרים המפתיעים בליגת העל לא יעמוד לרשות שרון מימר גם אם הפלייאוף התחתון יחודש

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בלמה של הפועל חדרה ג'ונתן סיסה לא יהיה כשיר למשחקי הפלייאוף התחתון גם אם ליגת העל תחודש. הבלם שסבל מקרע מלא בשריר הארבע ראשי עדיין לא כשיר לפעילות ובחדרה מכינים אותו בתקווה שיהיה כשיר לפתיחת העונה הבאה. סיסה הפגין יכולת מצויינת העונה והיה אחד מהזרים המפתיעים בליגה, ובחדרה יצטרכו להסתדר בלעדיו למרות הדחייה המשמעותית, והוא יעמוד לרשותו של שרון מימר רק בעונה הבאה.

חדרה תחסר גם את ג'וניור ודידייה קוגבנייה ששוחררו, בעוד ששלושת הזרים האחרים - לוסיו, אוסטין אג'ידה וג'ורג' פוצ'יבה - נמצאים בארץ וצפויים לחזור לפעילות אם וכאשר הליגה תחודש.

אליאל פרץ שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
אילו השלכות יהיו לחזרה? שחקני הפועל חדרה/שלומי גבאי

על פי גורמים במועדון בחדרה מעדיפים שהליגה לא תחודש. כידוע בקבוצה עדיין לא חזרו לאימונים ובחדרה מאמיני שחזרה כעת לפעילות מלאה בזמן קצר כל כך עלולה לגרום לפציעות אצל השחקנים כמו גם החשש מקורונה שכן השחקנים היו בחל"ת ולא תחת מסגרת קבוצתית ואין לדעת במאת האחוזים היכן בילו. בנוסף, הפן הכלכלי הוא נדבך חשוב מאוד עבור הקבוצה הקטנה מהשרון, כאשר חזרה לפעילות תביא להפסדים כספיים משמעותיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully