וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסרי: "סמפאולי הציע לשמור על הכלב שלי כדי שאוכל לצאת בלילה"

הקשר סיפר על היחסים המיוחדים עם המאמן בתקופת סביליה: "סמפאולי כל כך אהב אותי. הוא אמר לי 'תצא, תשתה, אני אחפה עלייך'"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

כשסמיר נאסרי חתם באנדרלכט בקיץ 2019, הוא הבטיח: "השתניתי מאז שאני אבא". לפני כשבועיים, פחות משנה אחרי אותה הצהרה וכשברקע משבר הקורונה, הצרפתי נעלם לבלגים וכך כנראה סיים עוד פרק בקריירה בטונים צורמים.

המסתבך הסדרתי כנראה צריך מקום נוח ובעיקר מאמן מחבק ובריאיון בלייב אינסטגרם הוא סיפר על אחד כזה: חורחה סמפאולי. בעונת 2016/17 נאסרי שיחק כמושאל ממנצ'סטר סיטי לסביליה והוא זוכר את התקופה הזו לטובה עד היום.

סמיר נאסרי שחקן סביליה. רויטרס
"היינו אחת מהקבוצות הטובות באירופה". נאסרי בימי סביליה/רויטרס

"האמת היא שבאותה עונה היינו אחת הקבוצות החזקות באירופה", אמר נאסרי, "עם אנזונזי, ויטולו, יובטיץ', סראביה, בן ידר, ראמי, מריאנו... במשך כמה חודשים היינו ברמה של ריאל מדריד וברצלונה".

מה היה סוד ההצלחה? אולי היחסים עם המאמן. "סמפאולי כל כך אהב אותי, שהוא אמר לי: 'אתה יכול לצאת עד איזו שעה שאתה רוצה, אתה יכול לשתות, אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה - אני אחפה עלייך בפני המועדון. אני רק מבקש ממך דבר אחד: בסוף השבוע, על כר הדשא, תביא את הסחורה'. הוא היה משוגע, הוא הציע לעשות בייביסיטר לכלב שלי כדי שאוכל לצאת בלילות".

הצרפתי הוסיף: "היחסים שלי עם סמאפולי היו של חברות. הוא היה חבר, לא מאמן. ועם הנשיא חואנמה ליו היו לי יחסי אב ובן. סמפאולי היה פשוט משוגע! האיש הזה הלהיב אותי למרות שלא ידעתי ספרדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully