וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: חטאפה מתכוונת להגיש הצעה על ערן זהבי בקיץ

בדרך לסיבוב שני באירופה? ב"דון באלון" טוענים: הקבוצה ממדריד, הפתעת העונה בספרד, נחושה לצרף את חלוץ גוואנגז'ו שיהפוך לשחקן חופשי ביוני

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב חוזרת לאימונים

האם ערן זהבי ינסה שוב את מזלו באירופה? על פי דיווח בצהובון הספרדי "דון באלון", חלוץ גוואנגז'ו R&F ונבחרת ישראל נמצא על הכוונת של חטאפה, הפתעת העונה בליגה הספרדית.

על פי הדיווח ראשי הקבוצה ממדריד, שדורגה במקום החמישי בספרד עם היציאה הכפויה לפגרת הקורונה, כבר דנים באפשרות להחתים את זהבי במשך זמן מה, ונחושים להגיש לו הצעה מיד כשחוזהו בסין יסתיים בחודש יוני.

בריאיון לוואלה! ספורט בחודש אפריל, זהבי לא שלל את האפשרות לחזור לסיבוב שני באירופה אחרי הניסיון הפחות מוצלח בפאלרמו. "כרגע החלטתי שהחוזה שלי הוא עד סוף העונה ומה יהיה אחרי זה אני לא יודע", אמר. "אין לי משהו קונקרטי שאני אומר: 'לשם אני הולך'. הרבה דברים יכולים להשתנות בגלל הקורונה. אני אהיה שחקן חופשי אחרי העונה הזו ואולי קבוצות באירופה ירצו אותי כי אני שחקן חופשי ובגלל הקורונה לא יוכלו לקנות שחקנים, אז אני אהיה אופציה טובה בשבילן. אני רוצה לנצל את זה שאני שחקן חופשי וכבר ביוני אני יכול לסגור בכל מקום".

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
בדרך לספרד? ערן זהבי/GettyImages

חטאפה נחשבת לכוח עולה בכדורגל הספרדי. תחת שרביטו של המאמן חאסה בורדלאס, שנודע בזכות אישיותו הצבעונית ודרישותיו יוצאות הדופן משחקניו - כולל איסור בשימוש בטלפונים בחדר ההלבשה ואימונים סיזיפיים - היא התקדמה בצורה הדרגתית בשנים האחרונות. היא התפרסמה בסגנון המשחק האגרסיבי שלה וההתבססות על התקפות מתפרצות, ומאמנה אף עקץ לא אחת את פילוסופיית המשחק של מאמן ברצלונה קיקה סטיין, שמתאפיין במסירות רבות ושליטה בכדור.

עתידה של חטאפה תלוי במידה רבה בעתידה של הליגה הספרדית. אם העונה תחודש, היא תקבל הזדמנות להשיג כרטיס לליגת האלופות. אם לא, היא עשויה לפספס אותו בנסיבות מצערות ושנויות במחלוקת, כשהיא חולקת עם ריאל סוסיאדד הרביעית את אותו מספר נקודות (46) ואותו הפרש שערים (+12).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully