וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההערכות בליגת העל בכדורסל: "אם הכדורגל יחזור, אז גם אנחנו"

5.5.2020 / 9:03

המנהלת עוקבת אחרי הדיונים להחזרת ליגת העל בכדורגל ומשוכנעת שלשתי הליגות צפוי גורל משותף. פרנקל ידרוש מהאוצר עד 100 מיליון שקל

הפגנת מועדוני הטניס בכיכר רבין/צילום: ניב אהרונסון

בווידאו: הפגנה להחזרת הטניס

מנהלת ליגת העל בכדורסל עוקבת בדריכות אחרי המגעים בין מנהלת ליגת העל בכדורגל לממשלה, כדי לדעת מה צופן העתיד. אמנם התנאים של הליגות שונים, אך גורמים בדירקטוריון הליגה אמרו בימים האחרונים כי עתידן מחובר באופן ישיר.

"אם ליגת העל בכדורגל לא תחזור גם אנחנו לא נחזור, ולהפך - אם הם יחזרו, סביר מאוד שגם אנחנו נחזור", סיפר אמש אחד מחברי הדירקטוריון הבכירים. "מבחינה ציבורית אין לנו ברירה אלא לחזור, אם הממשלה תאשר. גם אם זה מסובך, גם אם אין רוב מוחלט של קבוצות שרוצות לחזור. אם התנאים הם סבירים מבחינה כלכלית ומבחינת לוח הזמנים, אנחנו נחזור".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל. קובי אליהו
מחכים בסבלנות. שמואל פרנקל ושמעון מזרחי/קובי אליהו

חבר דירקטוריון נוסף סיפר כי בשיחות מול גורמים שונים במשרד הספורט מתקבלת תמונה אופטימית: "יש לא מעט דברים שעדיין פתוחים - איך יחזירו את הזרים, האם נצטרך בידוד מלא כמו שהצענו ועוד. אבל ממה שאנחנו מבינים, במשרד הספורט עושים מאמצים כדי לפתור את נושא הזרים, והליגה תוכל לשוב במתכונת הזאת. נחכה לראות מה קורה עם הכדורגל".

היום (שלישי) צפוי יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל להשתתף בשיחה עם משרד הספורט ומשרד האוצר על גובה הפיצוי הכספי שבמנהלת הליגה מבקשים כדי לחזור לפעילות. המנהלת דורשת פיצוי של 14 מיליון שקלים על הכספים שהיא הפסידה מהטוטו, משרד הספורט ואי קיום הפיינל פור, וסכום נוסף שהגיע מהדוחות הכספיים של כל קבוצה. ההערכות הן שהסכום הראשוני אותו יבקש פרנקל ינוע בין 90 ל-100 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully