וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: אליהו ושחורצאניטיס בחמישיית ההגנה ההיסטורית של מכבי תל אביב

הסטטיסטיקות המתקדמות של היורוליג מ-2007 פורסמו: נציגות מכובדת לצהובים בחמישיות ההגנה היעילות, כולל אזכור של שני שומרים ידועים לשמצה

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

בווידאו: שיחת חג של מכבי תל אביב בזום

עדיין לא ברור אם עונת היורוליג תחודש או לא בצל משבר הקורונה, אולם לעת עתה מחפשים חובבי הכדורסל האירופי דרכים יצירתיות כדי להפיג את השיעמום. אחד מהם הוא אנליסט כדורסל ספרדי, שניצל את ההפוגה כדי להתחקות אחר סטטיסטיקות מתקדמות של המפעל החל משנת 2007.

הממצאים שגילה מעט מפתיעים, ובכל מקרה כוללים נציגות מכובדת של מכבי תל אביב. כך, למשל, ברשימת החמישיות ההגנתיות הכי יעילות ביורוליג מ-2007 ועד 2019 אפשר למצוא נציגות כפולה לצהובים.

חמישיות ההתקפה הכי יעילות

במקום השלישי עם ממוצע ספיגה של 91.9 נקודות בלבד פר 100 פוזשנים, נמצאת החמישייה של מכבי תל אביב בעונה שעברה: סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו, ג'וני אובריאנט וטאריק בלאק. במקום הרביעי נמצאת החמישייה של מכבי תל אביב מעונת 2010/11, בה העפילו הצהובים לגמר היורוליג והציגו הגנת ברזל. מלבד דורון פרקינס, ג'רמי פארגו וצ'אק אידסון, שהנהיגו את ההגנה של הצהובים בעונה ההיא, משלימים את החמישייה ליאור אליהו וסופוקליס שחורצאניטיס, שני שחקנים עם מוניטין הגנתי מפוקפק.

את חמישיית ההתקפה הטובה ביותר בשנים הללו הובילה בפער עצום צסק"א של עונת 2017/18, כולל מילוש תאודוסיץ', ננדו דה קולו, ניקיטה קורבאנוב, אנדריי וורונצביץ' וקייל היינס.

החמישייה היעילה ביותר בשני צידי המגרש גם יחד שייכת לפנרבחצ'ה מודל 2017/18, עם קוסטאס סלוקאס, בראד וונאמייקר, לואיג'י דאטומה, ניקולו מלי ויאן וסלי. החמישייה של מכבי תל אביב ב-2010/11, עם פרקינס, פארגו, אידסון, אליהו ושחורציאניטיס, מדורגת במקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully