וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן מכבי תל אביב: "ממה שאני שומע, כמעט בלתי אפשרי לחדש את העונה"

ואסיליס יראגוטליס התראיין ביוון, סיפר על הלך הרוח במועדון בימי הקורונה והודה שיש חשש שההיכל יישאר ריק בעונה הבאה. וגם: מכת הפציעות "הקומית" במהלך העונה וההסתגלות של טיילר דורסי

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

בווידאו: שיחת החג של מכבי תל אביב בזום

עוזר מאמן מכבי תל אביב ואסיליס יראגוטליס מודה: הסיכוי לחדש את עונת היורוליג אפסי. בריאיון שהעניק היום (שני) עוזרו של יאניס ספרופולוס לרדיו היווני, סיפר יראגוטליס ש"ממה שאני שומע, יהיה כמעט בלתי אפשרי לחדש את העונה".

"היורוליג רוצה להמשיך וממשיכה לפעול בכיוון הזה, וכמובן שאנחנו רוצים להמשיך את מה שיצרנו, אבל הסיכוי שזה יקרה נמוך", אמר. "היתה לנו עונה טובה מאוד שנעצרה עם טעם מר בפה, כי ידענו שאפשר לעשות דברים גדולים. אנחנו עוד איכשהו מקווים שנוכל להחזיר את מה ששייך לנו, להתמודד בפלייאוף, אולי להגיע לפיינל פור. אנחנו מאוד, מאוד רוצים את זה".

יראגוטליס גם טוען שיהיה קושי רב לשחקנים ולצוות המקצועי לחזור למגרשים בהתראה קצרה מדי. "לחדש את העונה אחרי פגרה של חודשיים זה משהו חסר תקדים. אנחנו משתדלים להיות בקשר תמידי אחד עם השני, השחקנים עובדים על פי התוכנית של מאמן הכושר שלנו ואנחנו מדברים איתם מפעם לפעם. בקרוב תהיה לנו גישה לאולם ונוכל לערוך אימונים אישיים לשחקנים, עד שנוכל להתאמן כקבוצה. אנחנו משתדלים להיות כמה שיותר מוכנים לתקופת הכנה קצרה, אם המשחקים יחודשו. הרופאים שלנו אומרים שנצטרך לפחות ארבעה שבועות של אימונים כדי לחזור למגרשים, היורוליג טוען שנדרש פחות זמן, אבל אף אחד לא באמת יודע שום דבר כרגע".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם עוזריו ואסיליס יראגוטליס, טים פנינג. ברני ארדוב
לא מאוד אופטימי. יראגוטליס מאחורי ספרופולוס/ברני ארדוב

הוא אף הודה שקיים חשש במכבי תל אביב שלא יוכלו לארח משחקים עם קהל בעונה הבאה. "אני מנסה להיות אופטימי לגבי זה, אני רוצה להאמין שזה לא מה שיקרה בעונה הבאה. אם לא נוכל למלא את האולם בעונה הבאה, יהיה לנו קשה. מכבי תל אביב, כמו ז'לגיריס קובנה, נשענת בצורה משמעותית מאוד על מכירת כרטיסים. זה ייצור אצלנו חוסר ודאות וקשיים גדולים. בכל מקרה, הכל מוקפא כרגע. אנחנו מצפים להתפתחויות. אם נוכל לשחק עם קהל, זה יעזור לתקציב שלנו להיות נורמלי".

יראגוטליס התייחס גם לעונה ההפכפכה והמוצלחת שעברה על הקבוצה, ואמר ש"בתחילת העונה אף אחד לא חשב שנצליח להתמודד שווה בשווה עם הקבוצות המנוסות והעשירות של היורוליג. אם לוקחים בחשבון את הפציעות שהיו לנו בדרך, זה כבר באמת בלתי ייאמן. לא חוויתי מעולם שום דבר שמתקרב לזה. באולימפיאקוס היו עונות שסבלנו מפציעות, אבל זה לא היה במימדים כאלה. מה שקרה לנו העונה היה קומדיה. אם מישהו היה אומר לי שנגיע לאן שנגיע עם כל כך הרבה פציעות, הייתי אומר שהוא משוגע. אבל זה היופי בכדורסל".

על ההתאקלמות של טיילר דורסי בקבוצה אמר יראגוטליס: "עבור שחקן בשנה הראשונה באירופה, הוא היה פנטסטי. מה שמעודד זה שהוא יכול לשחק הרבה יותר טוב מזה. הכרתי אותו מנבחרת יוון והוא השתפר מאוד מאז, במיוחד בצד ההגנתי בו הוא היה חלש יותר. כשהיינו זקוקים לו בתור מנהיג, הוא קלע הרבה סלים חשובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully