וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ההוקי לשעבר "לא מסוגל לקום בלי לאבד נשימה" בגלל הקורונה

ז'ורז' לאראק, שנחשב לאחד השחקנים הקשוחים בליגה בשעתו, מאושפז בבית החולים: "זה משוגע. הלילות הם הגרועים ביותר"

צילום: רויטרס

בווידאו: נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו משחק הוקי

כיאה למישהו ששיחק בליגת ההוקי הטובה בעולם למשך 14 שנה, ז'ורז' לאראק יודע דבר או שניים על כאב. בשעתו נחשב הקנדי לאחד השחקנים המאיימים בליגה, אבל גם זה ככל הנראה לא הכין אותו לקרב עם הקורונה.

עד לפני מספר שבועות, כוכב העבר רץ חמישה או שישה ימים בשבוע, כדי להתאמן לקראת מרתון עתידי. כרגע, הוא מאושפז בבית חולים במונטריאול, "ולא מסוגל אפילו לקום בלי לאבד את הנשימה. זה משוגע". בסדרת סרטונים ממיטת בית החולים, סיפר לאראק בן ה-43 על ההתמודדות עם הנגיף, שאת הסימפטומים שלו זיהה לראשונה ביום ראשון שעבר.

"יש לי דלקת ריאות בשתי הריאות, וגם זה בגלל הקורונה", סיפר. "בגלל שיש לי אסתמה, אני חייב לקבל את החמצן דרך האף. הלילות הם הגרועים ביותר. יש לי חום כמה פעמים בלילה, אני צריך לקום ולקחת כדור. אצטרך להישאר בבית החולים למשך תקופה, ייקח זמן עד שהריאות שלי יחלימו. כל מי שחושב שמדובר בקונספירציה של הממשלה, אני יכול לאשר - זה ממש כואב".

שחקן ההוקי ז'ורז' לאראק. GettyImages
יודע דבר או שניים על כאב. לאראק בפעולה/GettyImages

לאראק אף העביר ביקורת על התנהלות הממשלה בקנדה: "אם בקוויבק אין מספיק בדיקות, מדוע לפתוח את בתי הספר? הרי ברור שאי אפשר יהיה לבדוק את כל הילדים, ואם זו לא סביבה בטוחה לילדים, זו גם לא סביבה בטוחה להורים. שלא לדבר על המורים, שגם ככה לא מרוויחים מספיק כסף. אני יודע שצריך להתחיל מחדש את הכלכלה, אבל האם זה שווה לסכן את ההורים, שיחלו בכל פעם שהילדים שלהם יחזרו הביתה? חלק מההורים יגיעו לבית החולים, כמוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully