וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "טוב לדעת שהשחקנים שליליים, אבל הבידוד חשוב"

4.5.2020 / 7:10

הצהובים ערכו שתי בדיקות קורונה - הראשונה לפני כשבועיים, השנייה בשבוע שעבר, ובה כולם יצאו שליליים. שחקן בקבוצה הוסיף: "הבדיקה טובה רק לשעתה, חשוב יותר לשמור על הריחוק החברתי"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ההתייחסות של שחקנים במכבי תל אביב לשתי סדרות הבדיקות שנערכו להם לגילוי נגיף הקורונה, יכולה כנראה ללמד על היחס שנותנים במשרד הבריאות לעריכת בדיקות לכל שחקני קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית. במנהלת הליגות הבהירו גם אמש (ראשון) כי במשרד הבריאות לא מדברים איתם על קיום בדיקות לשחקנים שעשויים לקבל היום אישור לחזרה בתאריך כלשהו לאימונים מלאים ולתאריך בו הליגה אמורה, אולי, להיפתח. במשרד הבריאות מדגישים בשיחות עם המנהלת כי הבידוד הוא כלי יותר אפקטיבי מבחינתם, שכן בדיקות לגילוי הקורונה טובות לרגע בו הן נערכות והרי לא יבדקו בכל יום את השחקנים, גם אם היו מקצים כמה אלפי בדיקות לטובת העניין.

את סדרת הבדיקות הראשונה ערכו במכבי תל אביב כבר לפני כשבועיים. כמה ימים לפני שהקבוצה חזרה להתאמן על פי הגבלות המרחק, הוזמנו השחקנים לקרית שלום ונערכה להם בדיקה ראשונה. לא רק השחקנים היו שם, אלא גם כל מי שבא איתם במגע - מהמאמנים ועד אנשי המנהלה. כחמישים איש בסך הכל עברו את הבדיקה הראשונה. הבדיקה השנייה נערכה בשבוע שעבר וגם בה לא נמצא מי מאנשי הקבוצה נושא את הנגיף. הבדיקות התקיימו במסגרת הקשר שיש לצוות הרפואי של מכבי תל אביב עם בית החולים הדסה עין כרם שערך את הבדיקות.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
אף אחד לא יצא שלילי. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

"זה טוב לדעת שכולם שליליים ושאין מי שנושא את הנגיף, אבל תמיד צריך לזכור שהבדיקה טובה לשעתה", אמר אתמול שחקן במכבי תל אביב. "כשמגיעות התשובות, אתה כבר לא יודע אם הן רלוונטיות ולכן בין אם עורכים בדיקות ובין אם לא, חשוב יותר לשמור על הריחוק החברתי בזמן האימונים מחוץ לקרית שלום. אם היה אפשר לעשות כל יום בדיקות זה היה מצוין, אבל אי אפשר ולכן כדי לצמצם כל סיכוי להידבק, הכי חשוב זה להיות בסוג של בידוד בזמן שמתאמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully