וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם אוהבים אותי": סוכנת העל הרומנייה רוצה להיות נשיאת הליגה

אנה מריה פרודאן סיפקה הכרזה פוליטית: "אני מתכוונת להתמודד לראשות מנהלת הליגה. רק ג'יג'י בקאלי לא יתמוך בי, אני מנהיגה מלידה!"

טוויטר

בווידאו: אנה מריה פרודאן תוקפת את מאמן הכדורגל דן אלכסה (לסיפור המלא)

אנה מריה פרודאן, סוכנת הכדורגלנים הרומנייה שעשתה לא מעט כותרות בתקופת הקורונה, ניצלה את המומנטום הערב (ראשון) עם הכרזה: "אני מתכוונת להתמודד להנהגת מנהלת הליגה הרומנית".

פרודאן בת ה-47, הנשואה למאמן הכדורגל לאורנציו רגקאמפף, הצהירה: "אני יכולה להוביל בכל דבר, אני מנהיגה מלידה! אם אכנס לפוליטיקה, תהיה לי קריירה מוצלחת כמו בכדורגל. ב-2006, כשנכנסתי לכדורגל, אמרתי שתוך שנה אעשה היסטוריה והחתמתי את השחקנים הכי חשובים. עכשיו, אם אכנס לפוליטיקה, אני יכולה להבטיח לכם שבכוחי לשנות הכול. אל תופתעו אם תיראו אותי שם, אני בלתי צפויה. ממני אפשר לצפות להכול".

הסוכנת שהביאה לא מעט כדורגלנים לישראל בשנים האחרונות ושימשה בעברה כדוגמנית, גם יודעת מי לא יתמוך בה לתפקיד. "סטיאווה כנראה הקבוצה היחידה שלא תצביע עבורי", אמרה. "כולם אוהבים אותי, גם אם ג'יג'י בקאלי אמר שנשים הן השפחות של הגברים. כל מי שאביא הוא הטוב ביותר, לא אבחר על פי נפוטיזם או קריטריונים אחרים. לגבי מספר הקבוצות, נצטרך לבחון האם זה משתלם שיהיו 18".

עוד לפני ההכרזה הדרמטית, נחלצה פרודאן להגנתו של צ'יפריאן מאריקה, החלוץ שעומד במרכזה של סערת הבגידה הגדולה. "לאף אחד אין זכות להתערב בחיים הפרטיים של אחרים, אתם לא יודעים מה מצב מערכת היחסים של האישה הזו עם בעלה והאם הם עדיין יחד", הבהירה ל-Pro X. "יש לי ניסיון עם פרסום רע של דברים אישיים. אנחנו כבר למדנו איך להתמודד עם זה"

והיו לה גם עצות: "אמרתי לצ'יפריאן לצאת ולהגיד: 'אין לכם במה להתעסק? משעמם לכם בסגר? אני מאריקה ואני מספר 1, לא אכפת לי מה אנשים אומרים'. הוא אליל הנשים וצריך להמשיך לכבד אותו. חבל שאנשים במדינה הזו מכפישים ככה את תדמיתם של אחרים. לשתי הנשים המעורבות יש ילדים, ואין סיבה שהילדים יקראו על זה בתקשורת. זה מגעיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully