וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגד סדרתי או קורבן של מסע הכפשה מתוזמן? סערת צ'יפריאן מאריקה נמשכת

לאחר פרסום סרטון הבגידה, ברומניה הופיעו סיפורים נוספים על בנות זוג של חברים ועלילות מגיל 15, בעוד בסביבת החלוץ טוענים: "גילו שהוא רוצה להיות שר הספורט ומנסים לפגוע בו". ומי הדליף את הסרטון?

צילום: רויטרס

בווידאו: נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו משחק הוקי

התקשורת הרומנית ממשיכה לעסוק בעלילות צ'יפריאן מאריקה, חלוץ הנבחרת לשעבר שנתפס "על חם" בבית מלון כשהוא בוגד באשתו ותועד על ידי הבעל של האישה איתה ניהל רומן. בימים האחרונים נחשפו עוד ועוד סיפורי בגידה של מאריקה בן ה-34, כולל ניסיון לגנוב בחורה מאחד מחבריו והחשש של עמיתים לקבוצה מפניו.

ציפריאן מאריקה שחקן שאלקה. Dennis Grombkowski, GettyImages
בסביבתו טוענים שמדובר בחיסול תדמית. צ'יפריאן מאריקה/GettyImages, Dennis Grombkowski

למשל, הצהובון "קנקן" דיווח על ימיו של מאריקה בסטיאווה בוקרשט לפני ארבע שנים, אז נתקל בכריסטינה רובנצה, בת הזוג של אלכסנדרו מקסים, נכנס אחרי לשירותים וביקש ממנה את מספר הטלפון. עם גבריאל טורז'ה, ששיחק איתו בדינמו ובנבחרת, מאריקה הסתכסך לאחר שהזמין לחופשה את יוליה פרלאה, האקסית של טורז'ה. עוד דווח כי ב-2014 פנה החלוץ לעיתונאית דיאנה אנגל, שיצאה אז עם אחד מחבריו הקרובים.

עוד הזכירו את דבריו של אמיל אורסו, מאמנו של מאריקה בנערים של דינמו בוקרשט, שסיפר כבר ב-2010: "בגיל 14 הוא כבר היה בגובה של בן 18. הייתה לו עוצמה ומהירות, הוא התפתח מהר יותר מכל האחרים. ולא רק במגרש. הוא הגיע לאימונים בגיל 15 עם מרצדס, דוד שלו היה הנהג והיו איתו בחורות יפהפיות. כמו שאמרתי, הוא התפתח מהר יותר".

מטעם מאריקה נטען כי הסערה התקשורתית של הימים האחרונים נועדה כדי "לחסל את תדמיתו" והייתה מכוונת. "שום דבר לא מקרי", אמר אחד ממקורביו. "הוא רצה להיות שר הספורט של רומניה, ומאז שהתגלו כוונותיו יש ניסיון לפגוע בו".

באשר לסרטון שפורסם, רבים תהו מדוע הוא דלף לתקשורת כשמונה חודשים לאחר שצולם. על פי הצהובון, אנה מונטאן ובעלה שתיעד את מאריקה במלון, ניסו להציל את נישואיהם לאחר מכן, אבל היא ככל הנראה בגדה בו שוב ולכן החליט לפרסם את הסרטון הזה, מאוגוסט 2019.

הזוג הגיב בהודעת הכחשה וטען כי הסרטון הושג ב"אמצעים לא כשרים". עוד אמרו: "ננקוט בכל האמצעים המשפטיים הקיימים בעקבות הפגיעה הקשה הזו בפרטיות שלנו. נגרום לכך שכל הפרסומים לגבינו ייעלמו מהעיתונות הכתובה והדיגיטלית, ושאנשים ייענשו, כדי שנוכל להמשיך בחיי המשפחה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully