וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי לא סקורר טבעי. היכולות שלו צמחו בשכונה, לא ברחם"

טים שרווד, מאמן טוטנהאם לשעבר, מסביר מה לדעתו אנשים לא מבינים על הגדולה של הפרעוש: "הוא לא כישרון מולד, המקום בו גדל הפך אותו למי שהוא"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם זלאטן

טים שרווד, מאמן טוטנהאם ואסטון וילה לשעבר, טוען שחובבי הכדורגל מפספסים את המהות האמיתית של ליאו מסי. בריאיון ל"דיילי מייל" הסביר שרווד מדוע הוא בז ל"קלישאות" על כך שהפרעוש ניחן בכישרון מיוחד מבטן ומלידה, וטען שהיכולות שלו התפתחו עם השנים.

"הדבר שהכי שונא לשמוע זה פרשנים מדברים על 'כישרון טבעי'. אין דבר כזה", אמר. "הכל עניין פיזי. אני לא קונה את זה שיש סקוררים טבעיים בכדורגל. גם מסי לא סקורר טבעי, אלא הפך למה שהוא בזכות המקום שבו גדל. בתור ילד הוא כדרר אבנים בסמטאות ואחים שלו כיסחו לו את הצורה במשך חמש שנים. הכישרון שלו לא מולד, הוא נרכש. היכולת הללו לא צמחו ברחם, אלא בשכונה. לא נולדים ככה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
הוא לא נולד כזה גדול. מסי/רויטרס

במקביל, ממשיכים בארגנטינה להשוות בין מסי למראדונה. אמש (שבת) הגיע תורו של שחקן העבר רוברטו אז'אלה, אחד הבודדים ששיחקו גם עם מראדונה וגם עם מסי, להשמיע את דעתו. "מראדונה היה אמן, ומסי הוא ספידי גונזלס. הם שני שחקנים שונים, אבל שניהם ענקים, כל אחד בדרכו. דייגו היה אמן בכל דבר שעשה, ומסי מדהים בזכות השילוב בין מהירות לשליטה בכדור. הוא מחזיק את הכדור שני סנטימטר מהגוף, ואי אפשר לקחת לו אותו לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully