וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי: "אחד השחקנים שלי קרס מנטלית. שחקני ברצלונה התחזו"

מאמן פ.ס.ז' לשעבר התייחס ל-6:1 מול הקטלאנים ב-2017: "שחקן חשוב שלי התחבא באותו משחק. הייתי משנה את השופט. ניימאר יכול לרשת את מסי ורונאלדו"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

אונאי אמרי לא נאלץ להפסיק עבודה בגלל הקורונה. המאמן הבאסקי, שהוביל את סביליה לשלוש זכיות רצופות בליגה האירופית וזכה בתארים גם עם פריז סן ז'רמן, פוטר מארסנל בסוף נובמבר ומקווה לחזור בעונה הבאה. בינתיים הוא העניק ריאיון ל-EFE יחד עם עוזרו לשעבר דייגו מרטינס שמאמן כיום את גרנאדה, ובין היתר דיבר על שחקן ש"התחבא וקרס מנטלית" בהפסד המפורסם של פ.ס.ז' 6:1 לברצלונה בגומלין רבע גמר ליגת האלופות, אחרי הניצחון הגדול 0:4 במשחק הראשון לפני כשלוש שנים.

ניימאר עם מאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי. AP
מאמין בו. אונאי אמרי עם ניימאר/AP

"במהלך המחצית השנייה ראיתי ששחקן מרכזי שלנו, שהיו לו בעיות במהלך השבוע, מסתיר את עצמו במשחק", טען אמרי. "אולי הייתי צריך להחליף אותו. הדברים הקטנים האלה עולים לך בסופו של דבר במשחק. אבל היה עוד משהו: שחקני ברצלונה, במיוחד לואיס סוארס, לא הפסיקו לצלול ברחבה. הם הפעילו לחץ רב על השופט, עד שהוא קנה את זה. הייתי מחליף את השופט ששובץ למשחק הזה. יש הרבה דברים שאפשר לנתח במשחק הזה, אבל קודם כל הייתי משנה שופט".

אמרי לא שכח להחמיא לניימאר: "הייתה לי שנה נפלאה איתו. למדתי כל כך הרבה מצפייה בתגובות שלו במהלך כל אימון או משחק. יש לו את הכישרון, אבל גם את היכולת והאיכויות לבצע. אני חושב שיש לו סיכוי לקחת את השרביט ממסי ורונאלדו ולהיות השחקן הכי טוב בעולם, ויש לו גם את הזמן לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully