וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו לא חלפו 15 שנה: תיירי הנרי עוקץ את רוד ואן ניסטלרוי

היריבות חוזרת. חלוץ העבר הצרפתי: "אני לא חשבתי רק על מלכות השערים. במחזור האחרון ב-2003 בישלתי שלושער ורוד עקף אותי"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן במדי האמרבי

התפרצות נגיף הקורונה גרמה להפסקת הספורט בעולם והציתה מחדש את הזיכרון. כעת מסתבר שהיא גם הציתה מעט מחדש את היריבות בין רוד ואן ניסטרלוי לתיירי הנרי, שהפרתה את הפרמיירליג באופן נפלא בתחילת שנות ה-2000.

הכל התחיל בריאיון של ריו פדריננד לפני כמה ימים, בו היא סיפר שואן ניסטלרוי "היה אובססיבי לכיבוש שערים". ארסנל ומנצ'סטר יונייטד ניהלו באותם ימים קרבות אמיתיים על התארים באנגליה, והחלוץ ההולנדי והנרי נאבקו דרך קבע על מלכות התארים.

בארבע מחמש העונות בשנים 2001-2006, תיירי הנרי הוכתר למלך השערים ובעונה הנותרת זה היה ואן ניסטלרוי. באותו ריאיון, פרדיננד סיפר: "אם היינו מנצחים 1:3 או 1:4 ורוד היה מבקיע רק שער אחד, הוא היה מאוכזב. לא היינו מבינים, עד שאחד מהחבר'ה היה בא ומסביר שהנרי כבש יותר ממנו. והנה, הוא יושב ממוטט בחדר ההלבשה אחרי שניצחנו".

תיירי הנרי עם נעל הזהב. GettyImages
"אל תשכחו שאני ויתרתי על פנדלים". הנרי עם נעל הזהב ב-2004/GettyImages

אתמול (חמישי) הנרי התארח ללייב אינסטגרם בחסות פומה ונשמע שהוא משגר כמה עקיצות לכיוונו של ואן ניסטרלוי, למרות שהגדיר אותו "חלוץ נהדר ששיחק בקבוצה נהדרת".

"זה הפך לסיפור ביני לבינו כי כמעט תמיד אנחנו אלו שהתחרו על נעל הזהב", אמר בפתח הדברים, אבל מיד הוסיף: "אני לא יודע אם אתם זוכרים שוויתרתי על פנדלים... ויתרתי על פנדלים! במשחק האחרון של אדו נתתי לו לבעוט פנדל. אם הייתי בועט וכובש, הייתי מקבל לבד את נעל הזהב האירופית ב-2005 (חלק את התואר עם דייגו פורלאן ששיחק אז בוויאריאל)".

הנרי נשאל האם הוא היה אובססיבי לכיבוש שערים כמו שאמר פרדיננד על ואן ניסטלרוי והשיב: "תסתכלו על הבישולים שהיו לי כשעמדתי לבד מול השוער, אבל מסרתי לשחקן אחר - זה יענה על השאלה הזו. אם הייתי חושב רק על מלכות השערים לא היו לי כל הבישולים האלו".

הנרי גם נתן דוגמה. בעונת 2002/3, ואן ניסטלרוי הבקיע 25 שערי ליגה והוא 24 וכך סיפר הצרפתי: "היה משחק נגד סנדרלנד במחזור האחרון. כבשתי שער אחד ובישלתי שלושה לפרדי ליונגברג, ורוד עקף אותי וזכה במלכות השערים. הייתי יכול להיות 'חזיר' ולשחק בשביל עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully