וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניק אפובה על מות בתו: "התינוקת שלי לא קיבלה הזדמנות לחיות"

החלוץ האנגלי סיפר בפעם הראשונה על הטרגדיה: "הייתי מסתגר בחדר ובוכה במשך שעות. אין דבר יותר גרוע מזה בשביל הורה"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת

כחצי שנה אחרי מותה הטרגי של בתו בת השנתיים וחצי, בניק אפובה התראיין אמש (חמישי) בהרחבה ל"הסאן" וסיפר על שברון הלב והרגעים הקשים שהוא ומשפחתו חוו.

אמורה אפובה, שסבלה ממחלת כליות, הובהלה לבית החולים בסטוק בנובמבר האחרון אחרי שלא הפסיקה להקיא ובכתה מרוב כאבים. בבית החולים המצב שלה הידרדר והתברר שהיא סובלת מזיהום. בתוך זמן קצר המערכות שלה החלו לקרוס, היא הפסיקה לנשום וחוברה למכונת הנשמה. בבדיקת MRI שנעשתה לה, התגלה שהיא סובלת מנזק מוחי בלתי הפיך. הרופאים אמרו לבני הזוג אפובה שאין ביכולתם לשנות את המצב והיא תישאר במצב של צמח.

הרופאים הציעו לבני הזוג לנתק אותה ממכשירי ההחייאה ואלו השיבו בחיוב אחרי זמן מה. אמה, לואיס, סיפרה לפני כחודשיים: "המכונות נותקו בשעה 10:00, זה היה הרגע הנורא בחיי. ניתוק המכשירים היה ההחלטה הקשה ביותר שקיבלתי".

"היא הייתה התינוקת שלנו, הילדה הראשונה שלנו, לא הייתה לה הזדמנות לחיות", סיפר אפובה אתמול, "כל בני המשפחה שלנו היו בחדר כשניתקו אותה מהמכשירים. כולנו התפללנו ואמרנו לה מילים אחרונות. נישקתי אותה - זה רגע שלעולם לא אשכח. אני בוכה תוך כדי שאני מספר את זה".

בניק אפובה עם בתו אמורה. GettyImages
"נישקתי אותה, זה רגע שלעולם לא אשכח". בניק אפובה עם בתו אמורה/GettyImages

אפובה בן ה-27 גדל בארסנל ובילה בהשאלה בקבוצות כמו וולבס, בולטון, רדינג ואחרות. הוא שיחק במדי בורנמות' בפרמיירליג בשנים 2015-2018 ובשנתיים האחרונוח לבש את מדי סטוק סיטי מהצ'מפיונשיפ. העונה הושאל לבריסטול סיטי והספיק לכבוש 3 שערים ב-6 משחקים, לפני שנפצע בברך בספטמבר.

כשאמורה הקטנה הלכה לעולמה, אפובה קיבל חיבוק אמיץ מהכדורגל האנגלי. עשרות שחקנים ניחמו ובבריסטול ערכו טקס לזכרה. "הדבר הכי גרוע לכל הורה הוא לראות את הילד שלו עובר משהו כזה", אמר החלוץ, "אמא שלי אמרה שהיא הייתה רוצה להתחלף איתה, שהיא תמות ואמורה תחייה. כולם היו שבורים, היו ימים בהם לואיס (אשתו) ואני היינו מסתגרים כל אחד בחדר נפרד ובוכים במשך שעות".

בתוך הצער, סיפר אפובה, הוא ואשתו הבינו שעליהם לעשות שינוי: "היינו שבורים, לא רצינו שהבת השנייה שלנו, אלבה, תהיה לידנו כדי שהיא לא תהיה מוקפת בצער. ואז הבנו שאנחנו חייבים להיות יותר חיוביים. היה חשוב שנתרומם למענה ושנמלא את הבית באווירה חיובית".

בריאיון ל"הסאן", אפובה הדגיש כמה פעמים שבתו הייתה מוקפת בבני משפחה ברגעיה האחרונים וסיפר: "אני שמח שלהלוויה שלה הגיעו יותר מ-1,000 איש שרצו להראות את האהבה שלהם. כמה נורא זה שבזמן הקורונה אנשים מתים בלי להיפרד מיקירהם ולהלוויות שלהם אסור שיגיעו יותר מ-10 אנשים...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully