וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דולב חזיזה יצא לניתוח בגרמניה, יניב כהן יסיים את תפקידו ביוני

30.4.2020 / 16:56

הקשר המריא כדי לעבור ניתוח בקע וייעדר כ-3-4 שבועות. מנהל מחלקת הנוער נפרד: "מסיים תקופה מדהימה בגאווה גדולה"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: שחקני מכבי חיפה באימון החזרה

דולב חזיזה המריא הערב (חמישי) לגרמניה כדי לעבור ניתוח לתיקון הבקע ממנו הוא סובל. על פי ההערכה הראשונית, קשר מכבי חיפה ייעדר כשלושה שבועות עד חודש, לפני שיוכל לשוב לפעילות. בעונת הבכורה שלו במדים הירוקים, חזיזה בן ה-24 כבש חמישה שערי ליגה לצד שבעה בישולים, ומצא את הרשת גם פעמיים במסגרת גביע המדינה. כמו כן, זכה לערוך שתי הופעות בכורה במדי נבחרת ישראל.

בשבוע שעבר, לאחר הודעת המועדון כי יעבור ניתוח, כתב חזיזה בחשבון האינסטגרם שלו: "לאחר תקופה חלומית ואינספור משחקים, היה עליי עומס שבסופו של דבר גרם לבקע קטן באזור המפשעה. החלטנו שאלך לניתוח רק בסוף העונה, כי לא הייתי מוכן לוותר על אף משחק בעונה שכזאת. את תקופת הקורונה (הארורה) החלטנו לנצל למנוחה בתקווה שזה ימנע ניתוח. לצערי, הכאב נמשך. אז אני יוצא לניתוח. אל תדאגו, לא תשימו לב אפילו... וכבר חוזר".

פרט לחיסרון של חזיזה, גם יובל אשכנזי שהגיע איתו מבני יהודה בקיץ מושבת מפעילות כרגע. אשכנזי, שעבר ניתוח לאחר פריקת הכתף, צפוי לחזור בעוד כחודש עד חודש וחצי.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
הוא יחזור עד תחילת יוני, והליגה? דולב חזיזה/שלומי גבאי

מכבי חיפה הודיעה מוקדם יותר היום על פרידה מיניב כהן, שחקן העבר המשמש כמנהל מחלקת הנוער. מדובר בהחלטה משותפת וכהן יסיים את תפקידו ביוני הקרוב, אחרי 13 שנים. "במהלך שנות פעילותו של יניב, הגיעה המחלקה להישגים רבים, קבוצות רבות זכו באליפויות וגביעים, והחשוב מכל - שחקנים השתלבו בקבוצה הבוגרת והביאו אותה להישגים", אמר נשיא המועדון יעקב שחר.

כהן עצמו אמר: "אני מסיים תקופה מדהימה בגאווה גדולה. אני בטוח שעוד שנים רבות יקצרו במועדון היקר לי, את פירות עבודתנו. אני רוצה להודות לכל המאמנים, השחקנים ואנשי הצוות איתם עבדתי במהלך השנים. מאחל בהצלחה ותמיד אוהב, ועכשיו פניי לאתגרים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully